רכילות עסקית

עומר אדם בעסקת ענק: הפרויקט המטורף שיקים בחצי מיליארד שקל

הזמר המצליח שבבעלותו גם חברה המשקיעה בין היתר בנדל"ן, חבר לשותפים נוספים וביחד יקימו חוות שרתים בצרעה בעלות 550 מיליון שקל, בעזרת הלוואה מבנק מזרחי טפחות בסך 410 מיליון שקל
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
עומר אדם הוא כידוע לא רק אחד הזמרים המצליחים בישראל, אלא גם איש עסקים. ב2015 הקים ביחד עם משפחתו את קבוצת P.A.I Ltd אשר בין היתר מייצגת אמנים מוזיקליים, וגם משקיעה בעסקאות שונות. כך למשל לפני כשנתיים רכשו קרקע בפארק צרעה הסמוך לבית שמש בסכום של כ-100 מיליון שקלים, עליה תכננו להקים חוות שרתים.
אתר "גלובס" חשף היום כי כעת התוכנית יוצאת לדרך, ובנק מזרחי טפחות מעניק הלוואה של 410 מיליון שקל לקבוצת "ענן" הכוללת את חברת PAI ביחד עם השותפים מאור ושניר מלול, בעלי חברת הנדל"ן אירופה ישראל, וקבוצת ליאן השוויצרית בבעלות נסים שריאל גאון.
שלושת החברים לעסקה הכירו בדובאי בזמן מגיפת הקורונה, אז התגורר שם הזמר. לפי גלובס, עלות בניית חוות השרתים כ-550 מיליון שקל, והשותפים ישקיעו 160 מיליון שקל מעבר להלוואה, מהונם העצמי. חוות השרתים מיועדת לביצוע משימות מחשוב ועיבוד בינה מלאכותית מורכבות, ומתוכננת לספק פעילות בהיקף של 32 מגה וואט.
כזכור, בשנת 2019 עומר אדם רכש דירה בכיכר המדינה בתל אביב ב-15 מיליון שקל, בנוסף גם רכש את מלון נווה אטי"ב ב-11.5 מיליון שקלים. בשנת 2020 רכשו יחד עם שותפיו את קניון מלכת שבא באילת תמורת כ-170 מיליון שקלים. ב-2023 רכש יחד עם שותפים את קניון "העמקים" בעפולה תמורת 120 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא גאון
    יניב 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקח מבנק לאומי כמה מליונים כדי לפרסם את ההלוואות שלהם ובסוף לקח הלוואה ממזרחי
    סגור