רכילות עסקית

ששון שאולוב והראל מויאל חוגגים: איש היח"צ בהפקת ענק

איש יחסי הציבור אורי צרור קיים אתמול חגיגה לכבוד הכנסת ספר תורה בראשון לציון. בין המוזמנים גם הרב איפרגן המכונה "הרנטגן"
מערכת ice |  1
הזמר בן סנוף באירוע של אורי צרור (צילום אור גפן)
איש יחסי הציבור אורי צרור קיים אמש (שלישי) אירוע הכנסת ספר תורה במתחם האירועים קליספרה בראשון לציון והזמין אורחים רבים לחגוג עימו.
באירוע נכחו כ-100 אנשי תקשורת רבים ומפורסמים. בין האורחים החשובים היה גם הרב איפרגן הידוע בכינויו "הרנטגן", ששון שאולוב, שר פיטנס והבעל עידן, מאור אדרי, מאיה בצלאל, קווין רובין, מושיקו מור, אסיף אלקיים שהגיע עם נשק ממילואים, הראל מויאל, מאיה דדון, רועי סנדלר, יונתן קלימי, הזמר בן סנוף ועוד. מדובר בהפקה יקרה מאוד, מכיוון שמחירים של ספרי תורה מתחילים רק מסכום של 100,000 שקלים. 

(ששון שאולוב עם אורי צרור. צילום: אור גפן)

(הראל מויאל. צילום: אור גפן)

(כוכבי הרשת אור זוטי אלקיים ואשתו דריה, מקס בוכמן ואורי צרור. צילום: אור גפן)

(מנחה רשת 13 קווין רובין. צילום: אור גפן)
לפני כחודשיים נודע כי משרד יחסי הציבור של אורי צרור נבחר למשרד היח"צ שילווה את ענקית השירות המקוון להזמנת מזון בישראל, Wolt, וזאת לאחר שנים בהן לחברה בישראל לא היה משרד יח"צ. מדובר באחד התיקים הנחשקים בישראל, לאחת החברות המסוקרות שממשיכה במסע ההתרחבות שלה בארץ.
רק לאחרונה דווח כי משרד יחסי הציבור והמשפיענים של אורי צרור החל לטפל ביחסי הציבור של הזמרת אודיה אזולאי, וכאמור,  ל-ice נודע כי גם פלטפורמת המשלוחים Wolt החלה לעבוד עם משרדו של צרור שינהל עבורם את יחסי הציבור לצד דוברת החברה חמוטל רוזן. נזכיר כי אורי צרור נבחר לרשימת 40 מתחת לגיל 40 של אתר ice כשהיה בן 17 בלבד והפך ליחצ"ן הצעיר בישראל. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה ??????
    מוטי 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון צרור, היית זוכה לתהחלת עולם ולכבוד מלכים לו היית תורם את הכסף לעניי עירך שהמקרר שלהם ריק ואין להם מה לשים על השולחן בחג.
    סגור