רכילות עסקית

הראל סקעת 'מפוצץ' 15 מיליון דולר? זו העסקה שבדרך

הזמר האהוב הראל סקעת, ובן זוגו, חבר הכנסת עידן רול, שוקלים על פי הדיווחים לרכוש וילה יוקרתית בהרצליה פיתוח, כאשר הסכום ממנו יצטרכו להיפרד עומד על לא פחות מ-15 מיליון דולר
מערכת ice |  1
הראל סקעת (צילום עומר קידר)
בעולם הזוהר הישראלי, לא רבים הם הזוגות שמצליחים לשלב בין קריירה מוזיקלית מצליחה לבין עשייה פוליטית משמעותית. אך נראה כי הזמר המצליח והאהוב הראל סקעת, ובן זוגו עידן רול, חבר כנסת, מוכיחים כי השילוב הזה לא רק אפשרי, אלא גם מאוד משתלם.
לאחרונה, על פי דיווח באתר TMI, נצפה סקעת בסיור מקיף בווילה מרשימה בהרצליה פיתוח, בליווי מתווך הנדל"ן המוכר יוגב הראל. הנכס, שערכו מוערך ב-15 מיליון דולר, מציע חוויית מגורים יוקרתית בסגנון המזכיר את האיים היווניים והבלאריים.
הווילה, המשתרעת על שטח של כחצי דונם, ממוקמת במרחק הליכה מחוף הים ומציעה נוף עוצר נשימה. היא כוללת חמישה חדרי שינה מרווחים, מספר זהה של חדרי אמבטיה, ובריכת שחייה מפוארת המשווה לנכס אווירה של מלון בוטיק יוקרתי.

מקורות קרובים לזוג מסרו כי סקעת ורול, המתגוררים כיום בתל אביב עם שני ילדיהם, מחפשים מקום שיוכל לשלב בין הפרטיות לה הם זקוקים לבין המיקום האסטרטגי שיאפשר להם להמשיך בפעילותם הציבורית והאמנותית. עם זאת, טרם ברור האם הזוג שוקל רכישה או שכירות ארוכת טווח של הנכס. מומחי נדל"ן מציינים כי עסקה בסדר גודל כזה עשויה להצביע על הצלחה כלכלית משמעותית של השניים, אם כי יתכן שמדובר גם בהשקעה לטווח ארוך.
ההתעניינות של סקעת ורול בנכס כה יוקרתי מעלה שאלות מרתקות לגבי הקשר בין הצלחה בתעשיית הבידור לבין השפעה פוליטית, ומדגימה כיצד שילוב של שני העולמות הללו יכול להוביל להצלחה כלכלית ניכרת. בעוד שהזוג טרם אישר רשמית את כוונותיהם, ברור כי המעבר הפוטנציאלי הזה מסמל שלב חדש בחייהם המשותפים - שלב המשלב בין הצלחה מקצועית, השפעה ציבורית, ואיכות חיים גבוהה.
נותר לראות האם הווילה המדוברת אכן תהפוך לביתם החדש של סקעת ורול, אך דבר אחד בטוח - הזוג הזה ממשיך להוכיח כי שילוב של כישרון, עבודה קשה ונוכחות ציבורית יכול להוביל להישגים מרשימים, הן על הבמה והן מחוצה לה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאיפה יש לחרטבולים האלה סכומים כאלו ? (ל"ת)
    יקיבוצניק 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור