רכילות עסקית

רכבת מחיפה לאבו דאבי? זו התחזית לעשור הקרוב בישראל

בכנס של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY, מנכ"לית בלאקסטון ישראל יפעת אורון צופה כי הסכמי אברהם יתרחבו, רכבת תגיע לאמירויות וראש הממשלה תהיה בעתיד הקרוב אישה. מנכ"לית מטא ישראל, צופה שסרט שנכתב ונוצר בידי בינה מלאכותית יזכה באוסקר
מערכת ice |  5
רכבת (צילום unsplash)
בכנס ה-JOURNEY השנתי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY התקיים היום פאנל תחזיות בהשתתפות בכירי האקוסיסטם הישראלי. המשתתפים התבקשו לתת תחזית למצבה של ישראל בטווח הקרוב - 5 שנים, ובטווח הרחוק יותר של 10 שנים.
המשקיע גיגי לוי וייס השתתף בפאנל התחזיות וצפה כי בטווח החמש השנים הקרובות ישראל תחווה הגירה שלילית מהעשירונים העליונים. עם זאת, לוי ציין כי בטווח העשור הקרוב הוא צופה שמאזן ההגירה יטה לכיוון חיובי, בעזרת עלייה מסיבית מיהדות התפוצות. לוי התייחס גם למצב הפוליטי וצפה כי כוחות פוליטיים חדשים יכנסו למערכת, כולל חרדים מודרניים.
המשקיע טל ברנוח צפה כבר בטווח הזמן הקצר ממשלה חדשה ורחבה בישראל, נורמליזציה עם סעודיה והסכם רחב על רפורמה במערכת המשפט. בטווח הרחוק, הוא צופה עלייה של כחצי מיליון יהודים לישראל ומיתון כלכלי גלובלי עם ירידה של מעל 50% בנאסד"ק.
ענבל קרייס מהתעשייה האווירית צפתה עלייה דרמטית בהוצאות על טכנולוגיות הגנה בישראל, זאת לצד עלייה משמעותית בהשקעות ורכישות של תאגידי ביטחון בסטארטאפים ישראלים בתחום ההגנה בעשור הקרוב. קרייס צופה בטווח הרחוק שילוב של רכבים בלתי מאויישים בעימותים צבאיים.
יפעת אורון, מנכ"לית בלאקסטון ישראל התייחסה להתרחבות הסכמי אברהם, שלדעתה יתחזקו בחמש השנים הקרובות. בעשור הקרוב, היא כבר צופה רכבת מחיפה לאבו דאבי, וראש ממשלה אישה בישראל.
מנכ"לית מטא ישראל, עדי סופר תאני, צופה בחמש השנים הקרובות אפשרות לקיום חתונה אזרחית בישראל, ומעבר של אנשי עסקים למגזר הציבורי לתקופה קצובה מתוך תחושת שליחות. בטווח הרחוק של עשור, היא צופה שסרט שנכתב ונוצר בידי בינה מלאכותית יזכה באוסקר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחח
    יומו 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבטחה תוספיטי!
    סגור
  • 3.
    כשכתוב רכבת מחיפה נראה שהכוונה לרכבת משא
    דוד 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרת היו כותבים "רכבת מתל אביב סבידור מרכז לאבו דאבי".
    סגור
  • 2.
    ראש ממשלה-אישה תיוולד כזו או שהשינוי יהיה בתוך הכהונה? (ל"ת)
    החיים יפים 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ביבי אינטרנשיונל;-) (ל"ת)
    דוד 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האם הרכבת תעצור בתחנת אילת?
    גדעון 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פנטזיות. התורכים המפגרים עשו זאת לפני 120 שנה. כמה זמן ייקח למדינת ישראל המתקדמת לחזור על ההישג? אמז: תשאלו את תושבי אילת.
    סגור