רכילות עסקית

קנאביס יוקרתי לעשירים: מהפכת ענק תופסת תאוצה בתעשייה הפורחת

כאשר חנות נפתחת בשדרה החמישית בניו יורק, ברור לכל לאיזה קהל יעד מכוון העסק, לחובבי הלוקסוס הרבים שחיים במנהטן הנוצצת. חנות אחת שנפתחה באותה שדרה ממש מצביעה על הכיוון הלא צפוי אותו לקחה תעשיית הקנאביס, שמכוונת גבוה
מערכת ice |  2
קנאביס (צילום vecteezy)
מדינת קולורדו בארצות הברית הייתה הראשונה להעביר רפורמת לגליזציה לתעשיית הקנאביס, כבר בשנת 2012. המהפכה שהחלה בקול תרועה רמה ושינתה תוך מספר שנים בודדות את הכלכלה במדינה, תפסה בתקופה האחרונה כיוון חדש ומסקרן.
לאחרונה מוצרי קנאביס בארצות הברית יצרו עניין דווקא בחלונות הגבוהים, ומשכו אל דלתות החנויות הרבות המפוזרות במדינה, קהל שמחפש דווקא מוצרי יוקרה וכמובן, מוכן לשלם על כך, גם כשמדובר במוצרים מבוססים קנאביס.
לאחר שמדינות רבות נוספות הלכו בדרכה של קולורדו וגילו עד כמה רווחית התעשייה יכולה להיות, גם מדינת ניו יורק הצטרפה לחגיגה לפני כ-3.5 שנים. מאז בניו יורק מציינים מכירות עתק בתעשיית הקנאביס במדינה, בסכום של כ-100 מיליון דולר בשנה.
חנות חדשה נפתחה לאחרונה בשדרה החמישית היוקרתית והמפורסמת, שמי שפותח חנות כלשהי שם, מסמן קבל עם ועדה לאיזה קהל הוא מכוון. רשת חנויות קנאביס נפתחה בשנים האחרונות בארצות הברית, בשם THE TRAVEL AGECY, והיא אף עשתה מהלך אמיץ מאוד, כאשר פתחה סניף בשדרה החמישית היוקרתית בניו יורק.
בניגוד למרבית החנויות המוכרות קנאביס ברישיון בניו יורק ובכלל בארה"ב, בחנות הזו החליטו לכוון לקהל העשיר יותר,  שמחפש יוקרה בכל מוצר שהוא רוכש. החנות החדשה נראית כמו חנות שמזכירה את הקונספט של אפל, לבן ונקי.
בחנות אין ריבוי מדפים או מוצרים אלא חלל נקי, מעוצב וחדשני, שמשרה אווירה יוקרתית התואמת את השדרה רוויית המותגים הנוצצים. כמובן שמחירי המוצרים בחנות בהתאם וחלקם יכולים להיות יקרים יותר במאות ואף אלפי אחוזים מהחנויות המתחרות, בטענה כי מדובר במוצרים איכותיים בהרבה שטופלו בהליך מוקפד.
פתיחת חנות יוקרתית היא תוצאה ישירה של המגמה שסחפה את ארצות הברית, ואף הביאה מספר מפורסמים וכוכבי ענק במדינה להשקיע ולהקים עסקים בתחום. התעשייה התרחבה תוך זמן קצר לא רק למוצרי עישון ואכילה אלא גם למוצרי עיצוב וטקסטיל המיוצרים מצמח הקנאביס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם אתר אמיתי ?
    אוריאן 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה של כלום ושום דבר. מביך.
    סגור
  • 1.
    כתבה מאוד חשובה (ל"ת)
    שמי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור