רכילות עסקית

מי איש העסקים שיככב עם בתו המפורסמת ב"מטבח המנצח VIP"?

תוכנית הבישול הפופולרית, המצטלמת בימים אלו, מזמנת למטבח את אחד הפרסומאים המוכרים בישראל ובתו, כוכבת הרשת: " החלטנו ליהנות מהמזמן הזה ביחד ולהראות קצת מזה המערכת יחסים של אבא ובת בלי כל הסטיגמות והבלבולי מוח שאנשים אוהבים לכתוב בטוקבקים"

מערכת ice | 
המטבח המנצח (צילום מסך קשת 12)
איש העסקים והפרסומאי, אילון זרמון, ובתו, אושיית הרשת, דנה זרמון, הם בין הזוגות שיככבו על המסך בעונה הקרובה והשישית של "המטבח המנצח VIP" ששולחת כידוע את המפורסמים ובני משפחתם לתחרות בישולים קשוחה במטבח.
דנה, שהעלתה לאינסטגרם תיעודים ראשונים מיום הצילומים, סיפרה על השעות הארוכות שהם שוהים במקום והקשר הרופף שלה למטבח: "אתמול היינו ביום צילום הראשון של 'המטבח המנצח VIP'. היה מצחיק ומרגש. הזוגות הנוספים מהממים ברמות וזאת אשכרה תוכנית בישול קשה. אני בהלם שהסכמתי ללכת לבשל בטלוויזיה. זה הכי רנדומלי שלי בעולם".

צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של דנה זרמון @danazarmon
זרמון הוסיפה וכתבה שאסור לה לחשוף דבר עד שהתוכנית תשודר אבל כתבה בכל זאת על הבחירה ללכת עם אביה לריאליטי: "אני עוברת את החוויה ההזויה הזאת עם פאדר שלי הנסיך. הבן אדם שלא יודע להכין חביתה. החלטנו ללכת על זה וליהנות מהמזמן הזה ביחד ומהחשיפה המשותפת ולהראות קצת מזה המערכת יחסים הזאת של אבא ובת בלי כל הסטיגמות והבלבולי מוח שאנשים אוהבים לכתוב בטוקבקים", סיכמה דנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה