רכילות עסקית

הבכירה באנבידיה חושפת את תהליך שינוי המין שעברה

דידי שפיר הייתה מנהל בכיר בחברת השבבים ששוויה מעל ל-3 טריליון דולר, בזמן שהחליט לצאת מהארון כטראנסית ולהופיע לעבודה באיפור ועקבים. "אנשים התרגשו, חיבקו. קיבלו אותי", היא מספרת על הקולגות. "אני מנהלת כיום בצורה יותר רכה ואמפטית"

מערכת ice | 
אנבידיה (צילום באדיבות אנבידיה ישראל)
עד גיל 40, דידי שפיר הייתה מוכרת לעולם ולקולגות שלה כדודי שפיר, מנהל בכיר בענקית השבבים אנבידיה, גבר נשוי עם שלושה ילדים. למרות ההצלחה המקצועית והתחושה שהשיג כל מה רצה בחיים, שפיר מרגיש שהסוד המקנן בו כל השנים מפריע לו והוא מאובחן עם דיספוריה מגדרית, מתגרש ועובר תהליך התאמה מגדרית.
בראיון חשוף למגזין "לאשה", שפיר (42) שהפך לדידי, מספרת כי רק לפני כשנה הגיעה לעבודה לראשונה בבגדי נשים, עקבים ואיפור, וחוותה את המבטים הבוחנים של הקולגות שלה. "כשהמבטים של כולם עלייך זה מפשיט אותך. זה היה מטלטל", היא מוסיפה, "כמנהלת שנמצאת למעלה בהיררכיה, הייתי צריכה להראות פאסון ועמידות, אבל בפנים בלעתי את הרוק".
בזמן שהיא נאבקת בשאלות כמו מה ללבוש מדי יום לעבודה, לאחר "היציאה מהארון" כטראנסית, שפיר מוסיפה כי חששה שלא תילקח יותר בענייניות בקרב הקולגות שלה: "פחדתי שכבר לא יראו את הביצועים שלי, אלא רק את הטרנסית שאני. כששיניתי את השם במערכת גם החלפתי את התמונה שלי. בשנייה שזה קרה, בעבודה עשו אדפטציה ועברו לזה כאילו זה הכי טבעי בעולם".

תהליך החשיפה באנבידיה, ענקית השבבים והחברה הציבורית בעלת שווי השוק הגבוה בעולם, הביאה את שפיר גם לשינוי גישה מקצועית: "הניהול שלי היה גברי, נוקשה, משימתי. היה לי פאסון כמנהל. היום, כמי שסולדת מהוויה גברית, אני מנהלת בצורה יותר רכה ואמפטית. גיליתי שאני מגיעה יותר טוב לאנשים ככה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה