רכילות עסקית

אל על, בזק ודיסקונט: החברות הגדולות מציינות יום עצוב בישראל

החל מהלילה, לצד הסרט הצהוב הנמצא דרך קבע בראש המגדל המרובע במרכז עזריאלי תל אביב, יואר בצהוב מספר הימים בהם החטופים והחטופות נמצאים בשבי החמאס בעזה. המספר הראשון שיואר בראש המגדל יציין 300 ימים למלחמה, אילו עוד חברות יציינו את היום הקשה?
מערכת ice |  1
מטוס אל על (צילום אלון טלמור)
מאז השבעה באוקטובר הוארו מגדלי עזריאלי בתל אביב בדגל ישראל, לצד הכיתוב "יחד ננצח", שהוחלפו לאחרונה בסרט הצהוב. בקבוצת עזריאלי אמרו כי הקבוצה "מחבקת את משפחות החטופים, עומדת לצידן ומייחלת לשובם של כולם במהרה, בבריאות ובשלום".
בחברת אל על החליטו להאיר את אחת מטיסותיה באור צהוב, לציון 300 ימים שהחטופים בשבי החמאס בעזה. יום ה-300 הוא תזכורת לכך ש-115 חטופות וחטופים עדיין לא חזרו הביתה משבי החמאס בעזה, כבר 10 חודשים. אל על מלווה את משפחות החטופים מאז 7 באוקטובר ונרתמה להעלאת המודעות למאבק לשחרורם בכל רחבי העולם. 
לציון 300 ימים בשבי, האירה החברה את אחת מטיסות הלילה שלה בתאורה צהובה. לאורך היום, בטיסות אל על היוצאות, יציינו יום זה באמצעות כריזה מיוחדת המביעה הזדהות ותמיכה בחטופים ובמשפחותיהם. אל על ממשיכה ותמשיך להדהד בעולם את המסר עד לשובם של כל החטופים לביתם.

צילום: אלון טלמור
בנוסף, חברת בזק תתלה היום (חמישי) על בניין מטה החברה בחולון שלט ענק, בשיתוף מטה משפחות החטופים, לשובם של 115 החטופים הנמצאים בשבי חמאס. את השלט יראו למרחקים נוסעי כביש 4 באזור חולון. בנוסף, רכשה בזק אלפי סיכות צהובות כתרומה למטה החטופים בשווי של עשרות אלפי שקלים, שחולקו לאורך היום לעובדי החברה.

צילום: באדיבות בזק
מגדל ביטוח ופיננסים תלתה 3 דגלים צהובים בקדמת הקמפוס - דגל לכל 100 ימים בשבי 
מגדל ביטוח ופיננסים, חברת הביטוח הותיקה בישראל המציינת השנה 90 להיווסדה, תומכת מאז ה-7 באוקטובר במטה משפחות החטופים וקיימה לאורך עשרת החודשים האחרונים שורה של אירועי תמיכה והעלאת מודעות. הבוקר, לציון 300 ימים למלחמה וכתזכורת לכך ש-115 חטופות וחטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה, תלתה החברה שלושה דגלים צהובים בקדמת קמפוס החברה בפתח תקווה. אלפי עובדי קבוצת מגדל ומנהליה מתפללים גם היום לשובם של כל החטופים וכוחות הביטחון לביתם.
קבוצת דיסקונט החליטה גם לציין את היום ה- 300 של החטופים בשבי החמאס, על ידי הצבת דגלים צהובים לצד דגלי ישראל בקמפוס דיסקונט בראשון לציון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא מזיז למי שזה אמור להזיז (ל"ת)
    מס שפתיים 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור