רכילות עסקית

ענקית הצעצועים עושה מהפכה: מה תקנו בקרוב לילדים שלכם?

חברת פליימוביל העולמית הכריזה על השקת סדרת פליימוביל COLOR שהינה שיתוף הפעולה בין חברת הצבעים הגדולה בעולם Crayola
מערכת ice | 
פליימוביל וקריולה (צילום יח"צ)
פליימוביל, אשר נחשבת היום לאחת מסדרות המשחקים הנמכרות והידועות ביותר בעולם, יוצאת בשיתוף פעולה חדש עם חברת קריולה (Crayola) שנחשבת לשחקנית ענק בשוק הצבעים. 
במסגרת שיתוף הפעולה עם קריולה, ייצרו את פליימוביל COLOR, ערכות פליימוביל רחיצות הניתנות לצביעה, לעיצוב, לשטיפה וכך לעשות שוב ושוב. בסדרה החדשה יהיה ניתן למצוא את פליימוביל קריולה קולור – סטודיו לעיצוב אופנה, פליימוביל קריולה קולור – שמלה אופנתית, פליימוביל קריולה קולור – מכונית מירוץ, פליימוביל קריולה קולור – אופנוע, פליימוביל קריולה קולור – בוטיק אופנה ופליימוביל קריולה קולור – סקייטפארק.


צילום: יח"צ
בנוסף, תושק ערכת פליימוביל Starter Pack, כאשר ערכות סטארטר אלו של החברה מתאימות לאוהבי פליימוביל המתחילים להיכרות ראשונה עם המותג, כגון מרפאה של רופאת ילדים, שוטר וגנב, שיעור רכיבה, נסיכים ונסיכות, ועוד מגוון רחב של נושאים מהעולם של פליימוביל.

"פליימוביל וקריולה מעודדים יצירתיות ומוטוריקה עדינה של חובבי עשה זאת בעצמך קטנים. עם חדר ההלבשה, ילדים יכולים להפוך למעצבים בעצמם וליצור קולקציה משלהם. בין אם שמלת ערב חגיגית או חצאיות מטורפות, חובבי אופנה יצירתיים יכולים לשחרר כאן קיטור. אביזרים מפורטים כמו פאות מתחלפות, שמלות שונות, חצאיות ופינת איפור משלימים את הסט", אמרו בקבוצת י"צירה אורדע", משווקת המותג פליימוביל מאז שנת 1990.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה