רכילות עסקית

רקפת רוסק עמינח נפרדת: "אני באמת אתגעגע"

רקפת רוסק עמינח, נפרדת משותפה לדרך בקרן השקעות Team8 נדב צפריר, לאחר שנבחר לתפקיד היוקרתי של מנכ"ל צ'ק פוינט. מי שנבחרה לאחת הנשים המשפיעות בעולם בפינטק לשנת 2024, משתפת את תחושותיה האישיות לאחר הפרידה
מערכת ice |  6
רקפת רוסק עמינח (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
השותפה הבכירה ב-Team8, רקפת רוסק עמינח, נפרדת משותפה לדרך בקרן ההשקעות, נד צפריר, לאחר שזה האחרון נבחר לתפקיד היוקרתי כמנכ"ל צ'ק פוינט במקומו של גיל שויד. 
נזכיר: לאחר חיפושים של כמה חודשים, בהם גם שויד התבטא בריאיון ב-ice שהזות המנכ"ל תתועדף מישראל, הוכרז השבוע מחליפו בגזרת המנכ"ל: נדב צפריר - שותף מייסד בקרן Team8.
לאחר שהיו"ר של קרן ההשקעות, יובל שחר, נפרד, עתה הייתה זו רוסק-עמינח ששיתפה את תחושותיה על עזיבתו של צפריר: "זה עדיין לא להתראות", כתבה מנכ"לית בנק לאומי לשעבר, "אבל אנחנו רוצים להביע את גאוותנו הכנה בך". עוד הוסיפה גם נימה אישית: "אני באמת אתגעגע להיות איתך ב-Team8, היית הרבה יותר משותף עבורי. אתה חבר אמיתי".
קרן ההשקעות Team8 מקימה סטארט-אפים ומשקיעה בחברות טכנולוגיה בעולמות הסייבר, דאטה, פינטק, בריאות דיגיטלית, ומפעילה מודל ייחודי להקמת חברות - במסגרתו היא חוברת ליזמים מובילים, חוקרת ומאתרת יחד איתם הזדמנויות גדולות בשוק, ובהמשך לכך מפתחת לצידם את הרעיונות להקמת חברות טכנולוגיות חדשניות.  Team8 גייסה באחרונה 500 מיליון דולר, מה שהביא את סך נכסיה המנוהלים למעל מיליארד דולר, ויש בקופתה עוד מאות מיליוני דולר לבנייה ולהשקעה בחברות חדשות.

רוסק עמינח כתבה אז לאחר גיוס החצי מיליארד דולר במהלך חודש מרץ השנה: "אני נרגשת, אני מאמינה שעם המודל הייחודי שלנו, אנו יכולים לחשוב מחדש באופן ייחודי על הון סיכון ולהתאים את התמריצים בין מייסדים, משקיעים ויזמים בשלבי הקמת החברות. הכרזה זו מחזקת עוד יותר את הצלחת הדגם שלנו, שחוגג רק את שנתו ה-10".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ואני חשבתי לתומי שהיא מתגעגעת לנוחי דנקנר (ל"ת)
    בר 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    באמת
    נו נו 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מיליונרית מגעילה
    סגור
  • 4.
    מה לעמינח כי תספיד ותבכה אדם כמו צפריר?!
    דרמה קווין 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש חי קיים והוא אתנו. חנופה תיאטרלית בשקל.. מה קרה לאנשים, הבחור קיבל הצעה שתטיב איתו, אם היא חברה היא אמורה לשמוח בשבילו.
    סגור
  • 3.
    כל כך מעניין שהתחלתי לבכות.
    לבדני 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגידו באמת חשבתם שהשטות הזאת תעניין את ציבור הקוראים? כל כך עצוב שיש ידיעות מטומטמות כאלו!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 2.
    היא דומה לחולדה!!! (ל"ת)
    כריסטופר קולומבוס 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    אנחנו לא. שוכחים איך חברת לנתניהו בחיסול מעמד הביניים (ל"ת)
    איבדו בושה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור