רכילות עסקית

הראל ויזל מכין יורש? זה בן המשפחה שמצטרף לרשת פוקס

בדיווח לבורסה הודיעה היום חברת ריטיילורס של הראל ויזל, בעלת פוקס, על העסקתו של האחיין יונתן ויזל בחנויות נייקי, "בשכר חודשי שאינו עולה על השכר החודשי הממוצע במשק"
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
כמה מבני משפחת ויזל עובדים בחברת ריטיילורס ובראשם בעלי הקבוצה, הראל ויזל, וכעת מצטרף אליהם בן משפחה נוסף: יונתן, אחיינו של הראל, בנו של אסף ויזל (דירקטור בחברה ומבעלי השליטה בפוקס ויזל בע"מ.
בדיווח לבורסה היום (שלישי) הודיעה ריטיילורס, המרכזת את פעילות הספורט בקבוצת פוקס, כי דירקטוריון החברה אישר (לאחר שנתקבל אישור ועדת התגמול) את העסקתו של יונתן ויזל, המשמש כיום מוכר בחנויות נייקי, "וזאת בשכר שעתי ובתנאים נלווים, כמקובל לתפקיד כזה בחברה, ובכל מקרה בשכר חודשי שאינו עולה על השכר החודשי הממוצע במשק".
בדיווח נכתב כי "דירקטוריון החברה אישר בהחלטתו את העסקתו של יונתן בתפקידו כאמור לעיל או בתפקיד מקביל באחד ממותגי החברה האחרים, לרבות אפשרות קידומו בתפקיד בכפוף להתאמתו ומידת שביעות הרצון מתפקודו, למשך 3 שנים החל ממועד תחילת העסקתו, ובלבד שהתגמול ליונתן יהיה בטווח השכר המקובל בתפקידים דומים בחברה ולא יעלה על השכר החודשי הממוצע במשק (לרבות באופן יחסי בהתחשב בחלקיות משרה, ככל שרלוונטי)".
עוד צויין כי "ועדת התגמול ודירקטוריון החברה אישרו כי ההתקשרות אינה מהווה "חלוקה", כמשמעותה בחוק החברות. נכון למועד הדוח, אין יותר מ-2 מועסקים בחברה שאושרו בהתאם לתנאי ההקלות והינם בעל שליטה או קרובו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיקבל סrטן ! איש עלוב ובזוי ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור