רכילות עסקית

ניר דבורי ובנק מזרחי טפחות: המהלך המסקרן בכנס השנתי

בנק מזרחי טפחות, ערך השבוע כנס מרתק שעסק באתגרי שוק הנדל"ן והמשכנתאות בתקופה של מלחמה. מי שהפתיע והגיע לכנס הוא לא אחר מכתב חדשות 12, ניר דבורי, שהעביר למשתתפים את ההרצאה שלו "מדבר מהשטח"
מערכת ice | 
ניר דבורי וראשי מזרחי טפחות (צילום אלירן אביטל)
בנק מזרחי טפחות, ערך השבוע במתחם ׳גבריאל׳ בנס ציונה את הכנס השנתי ליועצי משכנתאות. בסיום הכנס, נהנו המשתתפים מהרצאתו של ניר דבורי, ראש הדסק לענייני צבא וביטחון של חדשות 12, "מדבר מהשטח". 
עוד לפני כן, את הכנס שעסק באתגרי שוק הנדל"ן והמשכנתאות בתקופה של מלחמה, על רקע מלחמת "חרבות ברזל", פתח מנכ״ל בנק מזרחי טפחות, משה לארי, שציין בדבריו כי ״איכות הייעוץ קריטית ללקוחות המשכנתא, במיוחד בתקופה הכלכלית המאתגרת שבה אנו נמצאים. ולכן, הגיע הזמן למסד את תחום ייעוץ המשכנתאות ולהפוך אותו למקצוע לכל דבר, עם ההתמחות והרישוי הנדרשים״.  
בכנס שנערך בהשתתפות כ-500 יועצות ויועצי משכנתאות, הופיעו גם מנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק שבי שמר, מנכ"לית דירה להשכיר ענבל דוד, סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר מתן יגל, יו״ר התאחדות יועצי המשכנתאות, נופר יעקב, יו״ר לשכת המתווכים, איציק לוי, שמאי ירון מלול, שותף במשרד השמאים האושנר מלול, וכן מנהל זרוע המשכנתאות במזרחי טפחות, דרור פלדמן, וסגניתו שרון בן יהודה, שהנחתה את הכנס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה