רכילות עסקית

רותם סלע, מאחורייך: הקמפיין החדש של עומר אדם

עומר אדם חתם לאחרונה חוזה מול בנק לאומי, במסגרתו ייקח חלק בקמפיין חדש של הבנק לצד הפריזנטור הוותיק, גל תורן, שיכלול סדרת סרטונים בכיכובם למטרת קידום שירותים שונים של הבנק
רוני שיינר |  3
עומר אדם (צילום סיימון אלמלם)

עומר אדם חתם לאחרונה חוזה מול בנק לאומי. לפי החוזה שנסגר בין שני הצדדים, הזמר ייקח חלק בקמפיין חדש של הבנק לצד הפריזנטור הוותיק, גל תורן, שיכלול סדרת סרטונים בכיכובם למטרת קידום שירותים שונים של הבנק. אדם ותורן יצלמו יחדיו קמפיינים במגוון נושאים, ביניהם משכנתאות, הלוואות ושירות, שצפויים לעלות בקרוב בזה אחר זה במדיות השונות.

לפי ההסכם, בניגוד לקמפיינים אחרים של הבנק שצולמו בעבר עם אומנים אחרים ביניהם מרגלית צנעני ופבלו רוזנברג, אדם לא יידרש לשתף פעולה עם כלי התקשורת ולא יתראיין למטרת יח"צ עבור הבנק. 
לפני ארבעה חודשים הוציא אדם את אלבום החדש. אחד משירי האלבום, "צמוד צמוד", אותו הוא מבצע עם אודיה ושרק, הפך ללהיט בטיקטוק ובמצעדים.
ביממה האחרונה כיכב שמו של אדם במדורי הרכילות, לאחר שנהג ללא קסדה, בניגוד לחוק, על כלי רכב שטח, והסיע איתו גם את שני הכלבים שלו ושל זוגתו, הדוגמנית יעל שלביה. "לא, לא, אני מתעלפת מאיך שהם יושבים כמו ילדים טובים עם אבא", אמרה שלביה בהתרגשות, תוך שתיעדה את העבירה לרשתות החברתיות. 
 


 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תקרא בבקשה
    במבוזו 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגזמתם בנק לאומי אבל ממש, 3 מיליון הוצאתם על עומר אדם ועוד על נושא של משכנתאות? הוא יכול בעצמו לספק משכנתאות למדינה, הזויים!
    סגור
  • 2.
    הבחור יכול לקנות את הבנק בלי משכנתא
    דניאל 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף פעם לא הבנתי למה צריך שלם לפרזנטור כל כך הרבה כסף , שמועות אומרות 3 מיליון . שיהיה לו רק לבריאות אבל למה לא להשקיע את זה בשירת יותר טוב
    סגור
  • 1.
    אין על מש (ל"ת)
    בנקאי 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור