רכילות עסקית

37 ימים לשריקת הפתיחה: המשלחת הישראלית התגבשה בוינגייט

37 ימים לפני המשחקים האולימפיים פריז 2024 ביום מרוכז ומרגש המשלחת הישראלית, עם כל ענפי הספורט, מתכנסת בפעם האחרונה

דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, עודד קרני הוועד האולימפי בישראל)
נערכים לרגע הגדול: קצת יותר מחודש ימים לפני המשחקים האולימפיים פריז 2024 ביום מרוכז ומרגש המשלחת הישראלית, עם כל ענפי הספורט, התכנסה בפעם האחרונה לפני התחרות. 
37 ימים לפני המשחקים האולימפיים בפריז 2024, המשלחת הישראלית הגיעה למכון וינגייט להכנות האחרונות. זהו ציון דרך משמעותי במסעה של ישראל למשחקים האולימפיים, כאשר הספורטאים והספורטאיות של ישראל מתאחדים לפני שהם מייצגים אותנו על הבמה העולמית. 
הרגע המרגש במהלך היום שמור לאגם גולדשטיין שחזרה משבי החמאס יחד עם אמה ואחיה הקטנים שהגיעה לספר את סיפורה האישי ולחזק את הספורטאים בדרכם למשחקים האולימפיים. אגם לא השאירה אף עין יבשה כשסיפרה על אביה איש הברזל נדב שנרצח בביתם יחד עם אחותה ים.
את היום המיוחד הזה ליוו כל נותני החסות של הוועד האולימפי בישראל שהעניקו מתנות יקרות ערך וייחודיות לכל המשלחת.
יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "המטרה הנשגבת – להציב את ישראל בטבלת המדליות האולימפיות, להוכיח לעצמינו ולעולם כולו, שהספורטאים הישראליים קורצו מהחומר המיוחד ממנו צומחים אלופים. שיש להם את החריצות, הנחישות, הסבלנות והחוסן המנטלי, לצד מתנת הכישרון, לנפץ שיאים ולהיות הטובים ביותר״.
גילי לוסטיג מנכ״ל הוועד האולימפי בישראל: ״אנחנו עובדים לילות כימים על מנת להצליח להביא את הספורטאים שלנו לממש את הפוטנציאל בזירה הבינלאומית. שנים של הכנות מביאים את הספורטאים שלנו לבמה הבינלאומית חזקים ומצויינים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה