רכילות עסקית

אבי גבאי מפנק את החיילים: החופשה החלומית ללוחמים נחשפת

ארבעה לוחמים שנפצעו במלחמת חרבות ברזל, יחד עם שני מלווים, יטוסו להופעה של קולדפליי שבוע הבא, כאשר מנכ"ל פרטנר אבי גבאי מממן מכיסו הפרטי את הטיסות והשהות בבית המלון. חנוך דאום: "צדיק"
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
הקומיקאי חנוך דאום חושף בשנית את המהלכים המרגשים של מנכ"ל פרטנר אבי גבאי עבור הלוחמים וחיילי המילואים בשנה האחרונה, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
גבאי אינו מרבה להתראיין ולחשוף את חייו האישיים, ובייחוד מאז פרישתו מהפוליטיקה וחזרתו לעולם העסקים, אך הקומיקאי החליט בכל זאת לפרגן בפומבי על מעשי החסד שבסתר.
הפעם: חנוך דאום הציע בסטורי שלו כרטיסים עבור לוחמים להופעה של קולדפליי, וזאת מטעם עמותת "הגשמת חלומות". מנכ"ל פרטנר שראה את הסטורי, מייד שלח לדאום הודעת וואטסאפ: "אני רואה שיש כאלה שתורמים כרטיסים לקולדפליי למילאומיניקים - אם צריך לממן להם טיסות ובית מלון תגיד לי". הציע וכך היה.

צילום מסך מהודעת הוואטספ בין חנוך דאום לאבי גבאי. מתוך הפייסבוק של דאום
את המשך הסיפור מתאר חנוך דאום: "מפה לשם בשבוע הבא יצאו ארבעה פצועי חרבות ברזל עם שני מלווים להופעה, אבי היקר מימן להם מכיסו טיסות ושהות והאמת שהוא רצה לממן גם נהג שיהיה איתם שם, אבל בחור בשם אבי קליין מבודפשט אליו פנינו, שמע שמדובר בגיבורים שנפצעו בעזה ולא הסכים לקחת כסף. ועמך כולם צדיקים".
כזכור, גם לפני חודשיים, החליט חנוך דאום לייחד פוסט למנכ"ל פרטנר אבי גבאי , כאשר חשף את תרומותיו הן כאדם פרטי והן כמנכ"ל חברת התקשורת עבור הלוחמים: "מהשבעה באוקטובר אבי מיירט אצלי בעמוד פניות לעזרה ללוחמים ובלי רעש וצלצולים פשוט מטפל בהם בעצמו. שולח יד לכיסו הפרטי, ומשלם לאיזה חייל על מונית באמצע הלילה מעזה לחדר יולדות, או מממן לגיבור ישראל פתרון של דיור ליד בית החולים".
עוד הוסיף דאום: כשהוא צריך אומן לחברה הוא שואל אותי איזה זמר התנדב הרבה שיוכל לפרגן לו, וכשהבין שבפסח לא יהיה בבית שאל אם ארצה להציע את ביתו למשפחה של לוחם שנמצא בשיקום שיהיה להם קרוב לבית החולים".
גם דרך חברת פרטנר, המנכ"ל ואחד מבעלי השליטה אבי גבאי תורם את חלקו, ועל כך מספר דאום: "גם אצלו בחברה הוא נותן גב ללוחמים שיוצאים לצו 8 והוא גם הקים חמ"ל אזרחי שהעובדים מפעילים לטובת משפחות חטופים ומפוני העוטף".
דאום סיכם את תחושותיו לגבי מעשיו בסתר של אבי גבאי וסיכם: "אבי החליט לפרוש מזמן לעסקים, אבל ישראל היא עדיין מפעל חייו. חבל כל כך שאנשים כמוהו פורשים מהפוליטיקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה