רכילות עסקית

מנכ"ל בנק לאומי מתחת לאלונקה: "מותם לא היה לשווא"

תפיסת עולם משותפת של מצויינות, נחישות, פיתוח חוסן חברתי והכלכלה הישראלית - כך הגדיר מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן את הקשר בין העמותה החינוכית אחריי! ובין בנק לאומי, במסע המסורתי בתום שנת הפעילות, כאשר הוא עצמו משתתף פעיל תחת האלונקה
מערכת ice | 
חנן פרידמן בוזי הרצוג ומנכ"ל אחריי (צילום מסך לינקדאין)
מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, ממשיך בסדרת מסרים לאומיים ומחזקים בשבועות האחרונים, סביב הפעילות של בנק לאומי בכלל ושלו עצמו כמנכ"ל בפרט, והפעם עם תנועת "אחריי" בה היה נוכח בסיום שנת הפעילות במסע האלונקה המסורתי. יחד עם פרידמן הגיעו גם נשיא המדינה בוז'י הרצוג ורעייתו מיכל.
פרידמן אף הגדיל ושלח מסר בדמות תמונה מצולמת בה הוא יחד עם מסיימי שנת הפעילות של העמותה החינוכית, בראשותו של אמיר סטרוגו, מתחת לאלונקה. בדבריו, בחר מנכ"ל בנק לאומי לפתוח עם שורה מאלתרמן מגש הכסף, ואף הוסיף בנימה עצובה על 49 בוגרים ואנשי צוות של אחריי! בנפלו במלחמה: "הגיבורים האלה נפלו כדי שנוכל להיות כאן היום. המסע הזה מוקדן להם!", כתב מנכ"ל בנק לאומי.

צילום מסך לינקדאין
עוד הוסיף: "למשפחות הנופלים, החניכים והבוגרים: מותם לא היה לשווא. אנו, בבנק לאומי, יחד עם אנשי "אחריי!", דואגים שהחברה הישראלית תמשיך לצמוח ולהתקדם. זו המחויבות שלנו כבר למעלה מ-20 שנה, ואנו נמשיך למלא אותה בכל הכוח. הקשר העמוק בין בנק לאומי ל"אחריי!" מבוסס על תפיסת עולם משותפת של מצוינות, נחישות, פיתוח חוסן חברתי והכלכלה הישראלית. עובדי לאומי נותנים מעצמם ובמשך השנים הם הקדישו מזמנם והם גם מקבלים בחזרה, בתמורה. אסיים בתפילה שכל בני הערובה יחזרו במהירות לחיבוק משפחותיהם האוהבות. ליבנו עם כל המשפחות, וכולנו מחכים לשובם בשלום".
יש לציין שבנק לאומי מעורב באופן פרטני עם צה"ל והחיילים, כאשר רק לפני חודשיים דיווחנו  על הפעילות של "יחידת לאומי" התומכת בחיילים עם צרכים מיוחדים. בטקס מרגש עלו לבמה המתנדבים יחד עם חיילי גולני שנפצעו בזמן המלחמה. מנכ"ל הבנק לא הסתיר אז את התרגשותו ואמר: "חיילים ומפקדים העוסקים כיום בפעילות מבצעית יוצאת דופן להגנה על עמנו ומולדתנו, נמצאים כאן איתנו ופותחים את ליבם לחברה האזרחית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה