רכילות עסקית

מחזור משתלם? חברת Iguazio זכתה בתחרות של סיבוס פלאקסי

לאחר שאספו 30 ק"ג פסולת אריזות המיועדות לפח הכתום, קטפו העובדים את פרס המקום הראשון. "שמחנו להשתתף, הנושא קרוב לליבנו" מסר אסף סומך, המנכ"ל. במה זכו המשתתפים ומי הגיעה למקום השני והשלישי? כל הפרטים על התחרות החשובה
מערכת ice | 
מיחזור בקבוקים (צילום מרים אלסטר פלאש90)
מזמינים הרבה טייק-אוואי? מסתבר שזה משתלם, לפחות עבור חברה אחת. חברת סיבוס פלאקסי הודיעה היום (שני) על הזוכים בתחרות המחזור שלה. במסגרתה, החברה הזוכה קיבלה פרס של האפי-האוור בשווי של 10,000 שקלים. את הפרס למקום הראשון קטפה חברת איגוזיאו (Iguazio). 

הזוכה המאושר. מימין לשמאל - שלי מלצר, אסף סומך ואיתן זינגר קרדיט צילום: סיבוס פלאקסי
התחרות התרחשה לקראת יום איכות הסביבה הבין לאומי שצפוי לחול ביום רביעי הקרוב, ה-5 ביוני. החברה הזוכה, איגוזיאו, אספו באמצעות הפח הכתום 30 ק"ג של פסולת משרדית (בממוצע 0.52 ק"ג לעובד). על-מנת לשמור על התחרות הוגנת, כאשר בכל חברה מספר עובדים שונים, החישוב נעשה על-פי משקל פסולת האריזות (ציוד משרדי, אריזות מזון ועוד) שנאספה בחברה במשך חודש שלם חלקי מספר העובדים בחברה. החברה המנצחת היא החברה שאספה את כמות הפסולת הגבוהה ביותר לכל עובד. 
למקום השני הגיעה חברת Tomorrow.io שאספו 0.36 ק"ג לעובד. את המקום השלישי קטפה Nova שאספה 0.3 ק"ג פסולת לעובד במהלך אותו חודש. חברת איגוזאו נרכשה על ידי מיקינזי בשנה שעברה. מנכ"ל החברה מסר, בעקבות הזכייה בתחרות: "שמחנו להשתתף בתחרות המחזור וגאים בזכייה במקום הראשון, נושא המחזור קרוב לליבנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה