רכילות עסקית

גיל סמסונוב השיק ספר חדש: וצמרת העסקים והפרסום התיצבה

עם ברכה מיוחדת מנשיא המדינה בוז'י הרצוג, והופעה מרתקת של עמית סגן ובן כספית, התייצבה צמרת העסקים והפרסום, להשקת ספרו החדש של גיל סמסונוב, שותף במשרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" מקבוצת פובליסיס. מי הגיע לאירוע? ומה חשף נשיא המדינה על הקשר שלו עם בגין?
יהודה לוינגר | 
גיל סמסונוב בן כספית ועמית סגל (צילום איציק בירן)
גיל סמסונוב, 66, השיק אתמול (שלישי) את ספרו השני "הבגינים - זרעי הקרע: מאטלנטה ועד היום", במוזיאון "אנו" - מוזיאון העם היהודי בתל אביב, וצמרת העסקים והפרסום הגיעו לכבד באירוע, עם חוויה אומנותית פוליטית בדמותם של מגישי "פגוש את העיתונות" עמית סגל ובן כספית.
ספרו החדש של סמסונוב יצא בהוצאת זמורה ביתן, ובו הוא מפנה מבט לשורשים העמוקים של הסכסוך הישראלי-ישראלי ומספר את סיפורם של לוחמות ולוחמי האצ"ל והלח"י "שחירפו את נפשם למען עצמאות יהודית, אך לא זכו מעולם בהכרה בתפקיד ההיסטורי שקנו בדמם", את הרלוונטיות לספרו דווקא עכשיו, מנמק סמסונוב על "החברה הישראלית השסועה והמקטובת" בדורנו שלנו.
את סמסונוב מכיר עולם הפרסום מהיותו שותף במשרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" מקבוצת פובליסיס, ויושב ראש איגוד חברות הפרסום, אך הוא עצמו גם ד"ר למדעי המדינה ופרשן פוליטי, ואף ספרו הראשון "הנסיכים: כיצד כבשו בני המשפחה הלוחמת את הנהגת המדינה", עוסק אף הוא בבניהם ובנותיהם של לוחמי האצ"ל והלח"י, שהתגייסו לפוליטיקה בעקבות הוריהם.
בין הנוכחים שהגיעו לאירוע: סמדר ברבר צדיק - מנכ"לית הבנק הבינלאומי לשעבר יו״ר פיבי, יוחנן לוקר - יו״ר כללית, אבי בן אסאייג - מנכ״ל אוסם-נטלה, זהבית כהן - מנכ״ל קרן אייפקס, ערן גריפל -יו״ר מנורה-מבטחים, ענת שון גרוס - משנה למנכ״ל תנובה, אבי שומר - בעלים ומנכ״ל צומת ספרים, ועוד.





צילום כלל התמונות: איציק בירן
נשיא המדינה, בוז'י הרצוג, פתח את הכנס בברכה מוקלטת לחברו, בו העלה על נס את "האומץ המנהיגותי הבלתי רגיל" של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין ברגעי הרי גורל, "מהמנהיגים הוגלים שידעה הארץ הזו". הרצוג אף חשף בהערה אישית על היכרותו עם בגין. הרצוג היה בן 32 בעת פטירתו של ראש הממשלה לשעבר, אך עדיין נשמר אצלו זיכרון עבר: "זכיתי, ואני אולי בין היחידים בעולם שזכיתי לראות את מנחם בגין גם בחופשה, ואפילו זכיתי לשחות איתו בים, זה קרה אי שם באירופה, ואני יכול להגיד גם ברמה האישית שמנחם בגין היה אדם מיוחד במינו ומרשים מאוד".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה