רכילות עסקית

עומר אדם הפסיד בהתערבות לערן זהבי: כמה נאלץ לשלם?

כבר למחרת המסיבה הנוצצת עם צמרת הברנז'ה, בה חגג את האליפות, התייצב ערן זהבי למשחק טניס ראש בראש עם הפרטנר הקבוע שלו עומר אדם, כאשר הצד המפסיד נאלץ לממש את ההתערבות, ואיך כל זה קשור להראל ויזל? המשחק שסיקרן את כולם
מערכת ice |  9
עומר אדם (צילום מסך אינסטגרם)
זה היה בהחלט מגרש הטניס שרבים היו רוצים להיות חלק ממנו. עומר אדם, ערן זהבי, רועי אדם, כאשר גם בנו של הראל ויזל - מנכ"ל נייקי ישראל נוכח, וכמובן משחק שהמפסיד בו נאלץ לשלשל את היד לכיס.
נתחיל מערן זהבי, כוכב הכדורגל שכבר הדאיג לא מעט את אוהדי הקבוצה עם אפשרות לפרישה מהמשחק, ממשיך את חגיגות האליפות של מכבי תל אביב. כבר למחרת המסיבה הנוצצת אצל איש העסקים אסף קמרי, בה חגג עם הקבוצה ורשימת כוכבים מפוארת הכוללת גם את אופירה אסייג וטופ הזמר המזרחי: אייל גולן, איתי לוי ועוד, התפנה כוכב הכדורגל לאהבתו הצדדית, מגרש הטניס, עם הפרטנר הקבוע שלו: עומר אדם שלא נכח בחגיגות האלופה.
המשחקים בין השניים לא מוכרעים בקלות, ואם במשחק האחרון לעיני המצלמות ירדו השניים לתחרות שכיבות סמיכה, הפעם ההתערבות הייתה על טהרת מגרש הטניס כאשר אל משחק הזוגות היו אלה רואי אדם, אחיו של הזמר, וגם בנו של הראל ויזל - מורן - מנכ"ל נייקי ישראל. 
 
תחרות שכיבות הסמיכה אי שם בשנת 2021. צילום מסך
לאכזבתו של עומר אדם, הפעם הוא הפסיד במשחק הזוגות על המגרש, ונאלץ להזמין את החבורה לארוחת בוקר מפנקת בבית הקפה ביתא. ארוחת הבוקר המפנקת הכוללת שקשוקה עולה על פי תפריט בית הקפה 74 שקל, ואם ה-4 חלקו את אותה ארוחה מדובר בהוצאה "קטנה" עבור הזמר בשווי כ-300 שקל.

עם אימפריית מוזיקה, נדל"ן וחוות סלולר, שוויו של עומר אדם מוערך בכ-180 מיליון שקל. כמובן גם לערן זהבי לא חסר, כאשר בשיאו היה מרוויח יותר ממיליון דולר לעונה. מורן ויזל, אמנם בנו של אחד האנשים החזקים בישראל, הראל ויזל, אך מסתפק במשכורת צנועה יחסית של 50 אלף שקל בחודש. ההערכות של הנוכחים היו הרבה יותר גבוהות: "מעל 2 מיליארד על המגרש, ורמלאי אחד בוחר בחוץ".
 
משחק הטניס של עומר אדם וערן זהבי. צילום מסך
באופן מפתיע, ישבה החבורה, כאמור, בבית קפה ביתא, ולא בבית הקפה אותו השיק ערן זהבי רק לאחרונה. כפי שדיווחנו בחודש שעבר, זהבי השיק יחד עם רעייתו שי, בית קפה בשם "שבע" במזכרת בתיה. הבחירה בשם נעוצה במספר המזוהה עם חולצתו של השחקן, וזהבי  חבר לשותפים משה לוי הבעלים של פיתה בשר ואשתו מור אמיגה לוי.
 
ערן זהבי לא מוותר לעומר אדם על ההפסד. צילום מסך
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הכוכבים
    אוהב ישראל 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד למנצח. וכן גם למנוצח שיצא גבר והזמין את המנצחים יצא ישר ואמיתי כל הכבוד. נ.ב. למה צריך לציין כמה השכר של כל אחד? אולי הם לא היו רוצים שאנשים ידעו? מה אם הפרטיות?
    סגור
  • 7.
    עשיתם לי סחרחורת מכל השמות והסיפורים. (ל"ת)
    חי 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אחלה עומר
    יאיר 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איש טוב
    סגור
  • 5.
    אלופים
    אלמו 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק חבל ששיתפתם את הבן של החמדן הגנב השודד וידל
    סגור
  • 4.
    עומר אדם
    קרעי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גמד קטן פרצוף של ערבה אצטקית קול קרפדה במסגד
    סגור
  • 3.
    עומר אדם
    נופר לוי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מי זה מעניין..גם פשוטי העם אוכלים ארוחות בוקר
    סגור
  • 2.
    קציצי מול ספורטאי על מעניין מי ניצח.. (ל"ת)
    תכלס 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • חחחחחח
    נדב 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא באמת קראת עכשו לערן זהבי ספורטאי על נכון? ספורטאי על? הבן אדם בקושי משלים 2 קילומטר ב90 דקות וזז במהירות של עצלן שמתחמק מיגואר... מתוק שאתה!
    סגור
  • 1.
    תת רמה
    בוזגלו פרידמן 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שני אנשים תתי רמה נפגשים מה יוצא????
    סגור