רכילות עסקית

מנכ"ל בנק הפועלים: "המסר המרכזי - אל תפחדו לקחת סיכון"

מנכ"ל בנק הפועלים היוצא, דב קוטלר, שולח מסר חשוב לעובדי הבנק. לאחר ששיתף במסלול האישי שלו, הוסיף המנכ"ל את המוטו שמלווה אותו, כדבריו, בימים אלו
מערכת ice |  1
דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים (צילום גדי דגון, shutterstock)
מנכ"ל בנק הפועלים היוצא, דב קוטלר, משתף בפן האישי את עובדי בנק הפועלים שהחליטו לערוך צעד אחד נוסף ולהתפתח. בכינוס שנערך אתמול, כחלק ממפגש של חטיבת משאבי האנוש, שיתף המנכ"ל את סיפורו האישי והוסיף את מה שעבורו המסר המרכזי עבורם.
אל הכינוס השני של חטיבת משאבי האנוש של הבנק, הגיעו עשרות עובדי בנק למפגש תחת הכותרת DevelopU. במהלך המפגש, העובדים שלקחו "צעד ראשון בהחלטה להתפתח" יפגשו מנטורים פנימיים, מנהלים חברי הפורום הבכיר, שישתפו אותם במסלול הקריירה שלהם ויחשבו ביחד, מהו הצעד הבא עבורם.

המנכ"ל היוצא, דב קוטלר, העביר להם את המסר המרכזי: "אל תפחדו לקחת סיכון", והוסיף: "עם הכישורים הנדרשים, צריך להחליט, להעז ולזוז כדי להתפתח ולצמוח".
ל כ-3 ימים, פתח רשמית דירקטוריון בנק הפועלים את האפשרות הצגת מועמדות לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים, וזאת לאחר הודעת הפרישה המפתיעה של קוטלר. בראש ועדת האיתור בה עומד היו"ר ראובן קרופיק וכן הדירקטורים נעם הנגבי רונית אברמזון, דוד אבנר, יבחנו אם הפעם ללכת על מועמד ממבפנים או מבחוץ. כפי שחשפנו ב-ice, דירקטוריון בנק הפועלים בחר את פזית אלחלל - אשר מתמחה ביישום תפקידי ניהול בכירים בסקטור הפיננסי - ללוות את תהליך איתור ובחירת המנכ"ל הבא של הבנק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנק פועלים רחוק מאחורה
    צפריר 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לקוח של סניף 701 . שרות שואף ל0. אין עם מי לדבר
    סגור