רכילות עסקית
בן אנד ג'ריס ישראל בקמפיין חדש: זה הסכום שהושקע
קמפיין 'השלישיות' של בן & ג'ריס: קמפיין הדיגיטל יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 150 אלף שקל. לרגל השקת מאגדות שלישיית שלגוני פיס פופ בן & ג'ריס ישראל במסגרתו יצאו בגיוס של שלישיות ישראליות עם קשר מיוחד להשתתפות בפרויקט
בן & ג'ריס ישראל, מותג הגלידות הענק יוצאים השבוע בקמפיין דיגיטל חדש לרגל השקת מאגדות שלישיית שלגוני פיס פופ המאפשרות צריכה ביתית של השלגונים האהובים. כל אריזה מכילה 3 שלגונים, אשר מגיעים ב - 2 טעמים: בצק עוגיות וסולטד קרמל בראוני.
הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ – 150 אלף שקל, בכלל פלטפורמות הדיגיטל של המותג, לרבות ערוצי הסושייאל: טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב ובאתר החברה כבר בסוף חודש מאי.
(קרדיט: יח"צ)
לרגל הקמפיין בן & ג'ריס גייסו שלישיות ישראלים עם קשרים אישיים מיוחדים בהרכבים שונים. ביניהם שלישיית אחים תאומים, חברים שעובדים יחד וחברים שותפים לדירה שהפכו למשפחה. בקמפיין ישתפו השלישיות רגעים אינטימים, מצחיקים ונוגעים ללב, בסולם הערכים של בן & ג'ריס ישראל: משפחתיות, חברות, והכיף של להיות ביחד. הקמפיין בא לקדם את המסר שחלק מחווית הגלידה המיוחדת היא האכילה המשותפת והמאגדות החדשות של שלגוני הפיס פופ מאפשרות צריכה ביתית משותפת.
בחודשים האחרונים, בן אנד ג'ריס (העולמיים כמובן) פרסמו הצהרות בעד הפגנות פרו פלסטינאיות, כאשר דירקטוריון חברת יוניליבר, הבעלים של בן אנד ג'ריס העולמית, פרסם הצהרה ובה טען כי ההפגנות האנטי ישראליות ששטפו את מוסדות ההשכלה בארה"ב "חיוניות" לערך הדמוקרטיה.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא מעניין בקושי יש טעמים בארץ (ל"ת)מאז שנאסר הייבוא 05/2024/19הגב לתגובה זו0 0סגור