רכילות עסקית

מנכ"ל בנק לאומי: "אחד העוגנים הכלכליים החשובים בישראל"

חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי, במסר אישי ומרגש ליום העצמאות ה-76, ומספר על הקשר אותו הוא רואה בין בנק לאומי לתקומת העם היהודי: "מורשתו של הבנק שזורה בהיסטוריה של העם היהודי, בנק לאומי אחד העוגנים הכלכליים החשובים בישראל כבר 123 שנה", ומוסיף איחול חשוב: "להיות ראויים לזכרם של הנופלים"
מערכת ice |  4
חנן פרידמן (צילום Magma Images, אורן דאי)
מנכ"ל בנק לאומי, חנן פרידמן, מתבטא היום (שלישי) באופן אישי ומרגש ליום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, יום שמח אך מורכב ומאתגר בעקבות מלחמת חרבות ברזל, השכול הכבד והחטופים.
לדברי פרידמן, השנה, ואולי יותר מבכל שנה אחרת מאז הקמת המדינה: "אנו מוקירים עמוקות את תקומת העם היהודי בארץ ישראל". בכל הקשור לבנק הלאומי בראשותו, מספר פרידמן את הפן האישי בו הוא רואה את חלקו של הבנק תקומת העם היהודי: "מורשתו של בנק לאומי שזורה בהיסטוריה של העם היהודי ושל הקמת מדינת ישראל ושגשוגה לאורך השנים. זאת החל מהקמתו של הבנק בשנת 1902 על ידי בנימין זאב הרצל, דרך הקמת המדינה - ועד ימינו אנו, שבהם אנו נדרשים שוב להבטיח את קיומנו כאן".

עוד הוסיף: "בנק לאומי הוא אחד העוגנים הכלכליים החשובים בישראל כבר 123 שנה. אנו נוטלים חלק מרכזי בפיתוח ובשגשוג המדינה, גם בליבת פעילותנו העסקית וגם דרך חיזוק החברה הישראלית במגוון מיזמים חשובים".
במסר אופטימי ומרגש ואיחולים לעם ישראל, כותב מנכ"ל בנק לאומי: "אני מאחל לנו להיות מאוחדים, להיות ראויים לזכרם של הנופלים, להמשיך לשגשג ולפרוח במדינה שאנחנו כל כך אוהבים, וכמובן - שכל החטופות והחטופים ישובו במהרה לביתם. זה הניצחון שלנו".
פרידמן צירף קישור המתייחס לרגע היסטורי של בנק לאומי עם מציאת האמנה המקורית עם חתימתם של אליעזר הופיין ודוד בן גוריון בכתב ידם אשר באמצעותה הודפסו השטרות הראשונים של המדינה. האמנה המקורית התגלתה במפתיע במרתפי הארכיון עם השלמת המעבר של בנק לאומי לקמפוס החדש בלוד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בנק שהרס לי את הבריאות
    אני 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות מנהלת סניף בעסקי רעה. שהרסה לי את החיים . גם שפנית לתלונות הציבור של הבנק אחד מגן על השני . רק רואה את השם שלהם ....
    סגור
  • 3.
    הוא חצוף גדול
    דוד עמי 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממובילי המחאה הקפלניסטית,ישב בשורה הראשונה מול יור ההסתדרות.לא שוכחים .לא מספיק עושקים את הציבור גם רוצים להמשיך ולשלוט עליו עם האליתות
    סגור
  • 2.
    אשכרה, מנותק כמו ביבי ושאר זחוחי הדעת (ל"ת)
    מויישה דודל 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוכרי מדינת ישראל
    עוכרי מדינת ישראל 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוכרי מדינת ישראל חלק מהשמאל
    סגור