רכילות עסקית

עצוב: המיליארדר היהודי הלך לעולמו בגיל 86

אביה של המיליונרית הסודית רות פרסול, שעשה יחד איתה הון עתק מהימורים באינטרנט, הלך לעולמו. בתו רות מוניקה פרסול, ילידת 1967, היא עורכת דין, אשת עסקים ומיליארדרית יהודיה-אמריקאית, שהקימה את חברת ההימורים המקוונים פארטי גיימינג 
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
ריצ’ארד פרסול, אביה של המיליונרית הסודית רות פרסול, שעשה יחד איתה הון עתק מהימורים באינטרנט, הלך לעולמו, היה אחד מעמיתי מוזיאון פולין ונמצא מת ב-8 במאי בביתו בארה"ב בטרם שוחררה הודעה לתקשורת.
במוזיאון פולין כתבו: "הודות לתמיכה של משפחת שמשיה במהלך קמפיין הבירה, החלום של מוזיאון POLIN הפך למציאות. קרן משפחת פרסול היא הפטרונית של אזור החינוך המשפחתי של המלך מאט, המציע חינוך חכם ומשמעותי לילדים, המבוסס על תורתו של יאנוש קורצ'ק".

עוד נמסר: "כל פגישה עם ריצ'רד הייתה חוויה בלתי נשכחת, וההתלהבות, המחויבות והאנרגיה שלו היו מקור השראה. ריקי, אתה תחסר מאוד לכולנו במוזיאון פולין. בשם כולם במוזיאון פולין לתולדות יהודי פולין, אני מביע את אהדתי העמוקה לרות פרסול ולמשפחתו ויקיריו של ריצ'רד".
בתו רות מוניקה פרסול, ילידת 1967, היא עורכת דין, אשת עסקים ומיליארדרית יהודיה-אמריקאית, שהקימה את חברת ההימורים המקוונים פארטי גיימינג (PartyGaming). פרסול נחשבת לאחת הנשים העשירות בישראל, כשהונה (נכון לסוף 2021), מוערך בסכום של כ-1.9 מיליארד דולרים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה