רכילות עסקית
לאחר הצלחת הקמפיין הקודם: זה משרד יחסי הציבור שזכה בתקציב
משרד 'לוטן' בבעלותן של יעל לוטן ונגה ספקטור-פדר יוביל את קמפיין יחסי הציבור של תערוכת "כל הסימנים מראים" של הצייר הווירטואוז מתן בן כנען בשיוצג במתחם המוזאונים בבאר שבע
לאחר הצלחת הקמפיין למתחם המוזיאונים באר שבע, משרד יחסי הציבור לוטן זוכה בתקציב לתערוכת האמן עטור הפרסים מתן בן כנען. המשרד, יוביל את תערוכת "כל הסימנים מראים" של הצייר מתן בן כנען במתחם המוזאונים בבאר שבע.
מתן הוא כוכב עולה ויוצא דופן בעולם האומנות. הוא זכה בפרסים על עבודותיו וכן גם בפרס שיף היוקרתי. התערוכה "כל הסימנים מראים" עוסקת בזיכרון קולקטיבי של אסונות שפקדו ופוקדים את העם היהודי ומאכלסת זיכרונות עבר.
התערוכה מוקדשת לקורבנות אסון השבעה באוקטובר. מתן בן כנען עוסק בעיקר בנושאים מיתולוגיים וסיפורי התנ”ך כמו גם בסצינות מתולדות האמנות. הוא משלב בציוריו בין שפה פיגורטיבית ותפיסות קלאסיות ובין עכשוויות, ושומר על הקשרים חוצי גבולות.

משרד יחסי ציבור לוטן הוקם בשנת 1995 ומתמחה במיתוג, יחסי ציבור ודיגיטל. יעל לוטן, בעלת החברה היא מחלוצות תחום היח"צ בארץ. ביתה נגה משמשת כמנכ״לית שותפה ומובילה בשנים עשר השנים האחרונות את לוטן לכיוונים טכנולוגיים ודיגיטליים חדשניים תוך המשך שמירה על האיכות והמקצועיות המאפיינת את המשרד.
משרד יחסי ציבור לוטן הוקם בשנת 1995 ומתמחה במיתוג, יחסי ציבור ודיגיטל. יעל לוטן, בעלת החברה היא מחלוצות תחום היח"צ בארץ. ביתה נגה משמשת כמנכ״לית שותפה ומובילה בשנים עשר השנים האחרונות את לוטן לכיוונים טכנולוגיים ודיגיטליים חדשניים תוך המשך שמירה על האיכות והמקצועיות המאפיינת את המשרד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה