השוק

לאור הפחתות בשכרן של סייעות: סכסוך בשלטון המקומי יצא משליטה

ההסתדרות הכריזה על המהלך לאור הפחתות בשכרן של תומכות החינוך (סייעות). יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "רשויות מקומיות עושות שימוש לרעה בתמריץ אי-ההיעדרות והן מונעות מתומכות החינוך תשלום מלא של התמריץ במטרה 'להתחשבן איתן'. ההסתדרות נחושה להגן על זכויות העובדות הללו" 

מערכת ice | 
גיל בר-טל (צילום דוברות ההסתדרות)
הסתדרות העובדים הכריזה על סכסוך עבודה בשלטון המקומי, שיחול על עשרות אלפי תומכות החינוך (סייעות) בגני הילדים ובבתי הספר ברחבי הארץ. ההודעה הזו מגיעה בעקבות הפחתות חד-צדדיות ובחוסר תום-לב בשכרן של תומכות החינוך ופגיעה בתמריץ אי-ההיעדרות.
כל הפניות מצד ההסתדרות לרשויות ולמרכז השלטון המקומי לא נענו, ולפיכך לא נותר אלא להכריז על סכסוך עבודה. ככל שלא יהיו הבנות עם נציגות העובדים, יחולו בתום שבועיים מהיום (שלישי) צעדים ארגוניים ברשויות אשר אינן שומרות על זכויות העובדות ופוגעות בתמריץ.
יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל אמר: "לצערי, רשויות מקומיות עושות שימוש לרעה בתמריץ אי-ההיעדרות והן מונעות מתומכות החינוך תשלום מלא של התמריץ במטרה 'להתחשבן איתן'. מטרת התמריץ הייתה עידוד והנעת עובדים, לא ניתן להנהלות לעשות שימוש לרעה בכספן של העובדות. אנחנו נחושים להגן על זכויות העובדות הללו".
עוד הוסיף בר-טל: "עבודתנו המשותפת, קטנה כגדולה, הביאה אותנו כיום למעמד, המאפשר לנו, באמצעות שיח ושיתוף פעולה, למנוע פגיעה בחירות ההתארגנות, בעובדים, בגימלאים, להוביל רפורמות ושיפור בתנאי העבודה והשכר, באמצעות הסכמים קיבוציים חדשים, חדשניים ופורצי דרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה