השוק

מעל חצי מיליארד שקל: עסקת ענק לבניית משרדי הממשלה

חברת אפי נכסים זכתה במכרז לבניית מספר משרדי ממשלה שיוקמו במרכז העיר ירושלים. חברת הראל ביטוח ועמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות יממנו את הפרויקט וילוו לאפי נכנסים כ-545 מיליון שקל, עם אפשרות להגדלת הסכום
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
חברת אפי נכסים שנוסדה בשנת 1971 והונפקה בבורסה בתל אביב בשנת 2004, זכתה לאחרונה במכרז להקמת שני בניינים בקרית הממשלה בירושלים, שישמשו לאכלוס חלק מהמשרדים של הממשלה, וביניהם משרדי האוצר והמשפטים.
את העסקה למימון הפרויקט שיוקם על ידי אפי נכסים, הובילה חברת הראל ביטוח, ויחד עם עמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות, ילוו את הכסף שישמש להקמת הבניינים החדשים בבירה. הסכום אותו ילוו הראל ועמיתים לאפי נכסים הוא 545 מיליון שקל, עם אפשרות להגדלתו.
כידוע, חברת אפי נכסים הנמצאת בבעלותה של "ביג מרכזי קניות" ונקראה עד שנת 2019 אפריקה ישראל נכסים, היא אחת החברות הגדולות בישראל שעוסקת בתחום וכיום שווי החברה עומד על כ-6.55 מיליארד שקל. זהו לא שיתוף הפעולה הראשון בין החברות הראל ואפי נכסים, כאשר בשנת 2018 הראל מימנה כ-400 מיליון שקל לאפי נכסים, לצורך הקמת משרד בעיר.
מנייתה של חברת אפי נכסים נמצאת בשלושת החודשים האחרונים במגמת עלייה, כאשר בתאריך ה-9 לאוקטובר המניה נסחרה ברמה של 11,160 נקודות ואתמול (שני), עם סגירת המסחר בבורסה בתל אביב, נסחרה ברמה של 17,220 נקודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה