השוק

ג'ונסון & ג'ונסון רוכשת חברה ב-2 מיליארד דולר במזומן

ג'ונסון & ג'ונסון גברה על שורה של חברות שהתעניינו ברכישת Ambrx שמחזיקה בעלות על טיפולים לסוגים שונים של סרטן; ג'ונסון & ג'ונסון מעבה את פורטפוליו המוצרים שלה לקראת השנה הבאה אז תתמודד התרופה שלה נגד פסוריאסיס עם תחרות
ניצן כהן | 
מניות (צילום shutterstock)
ענקית התרופות ג'ונסון & ג'ונסון הודיעה על רכישת חברת Ambrx בתמורה ל-2 מיליארד דולר במזומן. חברת ג'ונסון & ג'ונסון גברה על שורה של מתמודדים על רכישת החברה, וסיכמה כי בסופו של יום על העסקה שכולה כאמור תהיה במזומן. שווי החברה שנקבע לצורך הרכישה קרוב מאוד לשווי שלה בוול סטריט.
Ambrx מחזיקה בבעלות שורה של פיתוחים המתמקדים במספר סוגים של מחלת הסרטן, כאשר בעיקר מדובר על סרטן הערמונית, סרטן השד וכן הלאה. המוטיבציה של חברת ג'ונסון & ג'ונסון בעסקה היא העובדה שבשנה הבאה אחת מהתרופות הרווחיות ביותר שלה, לטיפול בפסוריאסיס, תיתקל במתחרות מה שיביא לירידת מחירים כך שלמעש ג'ונסון מחפשת מקורות רווח חדשים שיחפו על אובדן ההכנסות הצפוי החל בשנת 2026.
עוד נזכיר כי מוקדם יותר דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג על כוונת חברת Merck לבצע רכישה של חברה שעוסקת אף היא בפיתוח טיפולים לסוגים שונים של סרטן אולם מדובר בעסקה קטנה הרבה יותר (700 מיליון דולר) מהעסקה של חברת ג'ונסון & ג'ונסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה