השוק

יצחק תשובה מגדיל חשיפה לנדל"ן: פרסם הצעת רכש ל-16% ממהדרין

מהדרין מחזיקה ב-11 אלף דונם בישראל ותשובה שכבר מחזיק בכ-45% מהחברה רוצה להגדיל את ההחזקה שלו ליותר מ-50% וזה נתון משמעותי; תשובה מוכן לשלם עבור המניות פרמיה של כ-10% על מחיר השוק
ניצן כהן | 
יצחק תשובה ועידן ולס (צילום פלאש 90, מתוך אתר קבוצת דלק, shutterstock)
איש העסקים יצחק תשובה רוצה להגדיל את החשיפה שלו לתחום הנדל"ן. קבוצת דלק שמנוהלת על ידי עידן וולס פרסמה הצעת רכש מיוחדת ל-5% עד 16% ממניות מהדרין שמחזיקה בישראל ב-11 אלף דונם. הצעת הרכש משקפת פרמיה של כ-10% על מחיר השוק של המניה.
אם כן, קבוצת דלק, בניהולו של עידן וולס, מפרסמת היום הצעת רכש מיוחדת לרכישת מניות "מהדרין" המוחזקות בידי הציבור בשיעור של בין 5% ל-16%, לפי 162.4 שקלים למניה – מחיר המניה בהצעת הרכש משקף פרמיה של כ-9.5% על מחיר הסגירה של המניה אמש. קבוצת דלק מחזיקה כיום ב-44.8% ממניות החברה, לאחר שבאוגוסט האחרון השלימה הקבוצה עסקה לרכישת השליטה מקבוצת דסק"ש בעסקה הזדמנותית, הצעת הרכש תאפשר לחברה לעלות מעל רף ה-45% בהתאם לנדרש בחוק.  
בדוחות הרבעון השלישי פרסמה "מהדרין" כי היא נמצאת בתהליכי גיבוש של תוכנית אסטרטגית שכוללת שינוי מבני וכניסה לתחומי פעילות נוספים על אלה הקיימים כך שבנוסף לתחומי החקלאות, המהווים נכון למועד זה את עיקר פעילותה של החברה כיום.
קבוצת דלק בוחנת החברה אפשרויות לפיתוח תחומים נוספים, ובהם תחום הנדל"ן (לרבות באמצעות השבחה ו/או קידום ו/או השתתפות בתוכניות של רשות מקרקעי ישראל להסבת קרקעות של החברה (ובכלל זה קרקעות שהחברה מעבדת לצדדים שלישיים), וכן קידום תוכניות בקשר עם בתי האריזה והמרלו"ג שבבעלותה של החברה. בנוסף, החברה בוחנת שורה של מיזמים (לרבות בדרך של שיתוף פעולה עם צדדיים שלישיים) שיתופי פעולה בתחום האנרגיה המתחדשת (לרבות שימוש בקרקעות החברה ובקרקעות המעובדות על ידה לצורך הקמת פרויקטים אגרו וולטאים ומתקני אגירת חשמל).
מהדרין היא חברה ציבורית שבאמצעות חברות בשליטתה, מחזיקה (בבעלות ובחכירה), בעתודות קרקע נרחבות, בהיקף מוערך של כ- 11,100 דונם, ובנכסים לוגיסטיים הכוללים בתי קירור, בתי אריזה ומרלו"גים, בארץ ובחו"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה