השוק

יונט קרדיט מכריזה: אלו הרוכשים של חברת האשראי החוץ בנקאי

חברת האשראי החוץ בנקאי "יונט קרדיט" נרכשה על ידי קבוצת הרכישה שבראשה עומד טל ציקורל. במסגרת ההסכם, נציג המשקיעים, יעניק לחברת "יונט קרדיט" שירותי ייעוץ בתחום הדוחות הכספיים 
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היום (חמישי), הודיעה חברת האשראי החוץ בנקאי "יונט קרדיט" למשקיעים כי הרוכשת שלה היא קבוצה בהובלת טל ציקורל שצפוי לרכוש את החברה יחד עם אשתו. לאותה רכישה, מצטרף גם יואל יוגב.
על פי פרסום של אלמוג עזר באתר "כלכליסט", במסגרת ההסכם החדש שנחתם,  עד מועד ההשלמה של העסקה, יעניק נציג המשקיעים ל"יונט קרדיט" ולדריקטריון שלה, שירותים שונים, ביניהם יספק ייעוץ במטרה להשלים את הדוחות הכספיים של החברה.
יחד עם ציקורל, חברת "יונט קרדיט", מעוניינת להרחיב את הכנסות ורווחי החברה בתחום המט"ח. אותה החלטה, תעניק בתמורה  לצירוקל, דמי ייעוץ חודשיים. מלבד זאת, דווח כי צירוקל יסייע לחברה בפעולות שונות, בין היתר בגביית חובות קיימים, בתמורה לעמלת הגביה.
כזכור, החודש פורסם כי חברת "יונט קרדיט", שאחד מיושבי הראש שלה הקודמים שלה, הוא  שר האוצר לשעבר, משה כחלון, תימכר תמורת 25 מיליון דולר. במסגרת החוב שהחברה נקלעה אליו, ב'כלכליסט' פרסמו כי החברה תנפיק באופן פרטי בשיעור של 75%, עבור משקיעים חיצוניים שהתאגדו כקבוצה, שתשקיע בחברה 3 מיליון שקל. בנוסף, המשקיעים יעניקו הלוואה של 22 מיליון שקל למשך תקופה של שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה