השוק

פנינסולה ממשיכה לצמוח: הכנסות ריבית החברה גדלו בכ-21%

בשורה לחברת 'פנינסולה', על פי תוצאות הדוחות הכספיות של הרבעון השלישי של שנת 2023, נרשמה עלייה בהכנסות הריבית אשר הסתכמו בכ-42.3 מיליון שקל, גידול משמעותי לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה

מערכת ice | 
אייל ליאור מנכ"ל פנינסולה (צילום דרור דרעי, shutterstock)
קבוצת 'פנינסולה' אשר פועלת בתחום האשראי העסקי, דיווחה היום (שלישי) על התוצאות הכספיות של דוחות הרבעון השלישי של שנת 2023 אשר הצביעו על צמיחה משמעותית. על פי דוחות הרבעון השלישי, הכנסות הריבית הסתכמו ברבעון השלישי בכ-42.3 מיליון שקל, גידול של כ-21% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.
מלבד אלו, מדווחת קבוצת 'פנינסולה' כי הרווח הנקי של הרבעון השלישי הוערך בכ-11.7 מיליון שקל, בניגוד לסכום שהסתכם בכ- 11.6 מיליון שקל  ברבעון המקביל בשנה שעברה.  נוסף על כך, החברה מדווחת על צמיחה בגודל תיק האשראי הממוצע ללקוחות ברבעון השלישי סכום שהוערך בכ- 1.383 מיליארד שקל.
אייל ליאור, מנכ"ל קבוצת פנינסולה התייחס לבשורות המשמחות ואמר: "אנו מסכמים את הרבעון השלישי עם המשך צמיחה בהכנסות וברווח לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וזאת למרות האטה בצמיחת הכלכלה הישראלית והתייקרות האשראי במשק. לנוכח העלייה ברמת הסיכון הכללית במשק, אנו ממשיכים לטייב את תיק האשראי, להגדיל את היקף האשראי מגובה הביטחונות ולצמצם את שיעור האשראי לחברות מימון".
מלבד זאת, התייחס אייל ליאור להשפעות המלחמה על החברה: "התמודדות החברה ב-18 החודשים האחרונים עם השפעות שיעורי הריבית והאינפלציה הגבוהים על המשק ובפרט על שוק האשראי החוץ הבנקאי, הביאו את החברה לפגוש את השלכות המלחמה ואי הוודאות שיצרה עם תיק אשראי מבוזר ועם שיעור גבוה יותר של עסקאות מגובות בביטחונות, אשר מאפשר לחברה לשמור על רמת סיכון יציבה בתיק, גם בתקופה זו של לחימה מתמשכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה