השוק

הסטארט-אפ שהחל לגייס מיליונים - ויסיים את השנה עם צמיחה של 30%

עם גידול של 111% בהכנסות והיקף מכירות של יותר  מ-170 אלף זוגות מדרסים בארה"ב, חברת Upstep הישראלית עמדה להשלים סבב בהיקף כ-5 מיליון דולר. אלא שהמצב הביא לכך שההשקעות הוקפאו. הבעלים מבקשים להציע פתרון שיחזק את כל מערך העסקים בישראל: "לשמור על המשך הפעילות הכלכלית של המשק"
מערכת ice | 
מדרסים (צילום יח"צ)
חברת Upstep עמדה בימים אלו בפני תהליך גיוס של כ-5 מיליון דולר. עקב המצב במשק שכלל הקפאת השקעות, מי שיכול לסייע ולחזק את החברות ובכלל את כלכלת ישראל, הם משקיעים יהודים מארה“ב, שיבצעו השקעות בחברות ישראליות ויאפשרו בכך את המשך הצמיחה והגידול במכירות בארה"ב.
חברת Upstep בבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז הוקמה בשנת 2017 ותוך חמש שנות פעילות בשוק אמריקני הפכה לאוטוריטה רפואית און ליין מספר 1 בארה"ב בתחום ייצור ושיווק של מדרסים מותאמים אישית און-ליין. ב-9 חודשים הראשונים של שנת 2023 הגדילה חברת Upstep את הכנסות החברה בכ-20% עם גידול של 111% ברווחיות לעומת תקופה המקבילה אשתקד
חברת הסטארט-אפ הישראלית Upstep המתמחה בתכנון, ייצור ושיווק מדרסים מותאמים באונליין, הוקמה בשנת 2017 ולאחר שנתיים של מחקר ופיתוח הפכה תוך 5 שנים לפעילות בשוק בארה"ב לאוטוריטה און ליין מספר 1 בתחום טיפול בכאבי רגלים. לימור כץ מנכ"לית חברת Upstep מציינת : "לאור הביקוש הגדול, החברה עמדה בימים אלו לגייס בתהליך של גיוס של כ-5 מיליון דולר להרחבת פעילותה - על ידי הקמת מערך ייצור מתקדם ביותר בעולם והטמעת טכנולוגיות ייחודיות שפיתחה, ובהרחבת הפעילות השיווקית בשוק ארה"ב". 
כדי לחזק את כל מערך העסקים בישראל, משקיעים מארצות הברית ומקנדה ירתמו להשקעות בחברות ישראליות לא כתרומה אלא על בסיס כלכלי וכשותפות עסקית. ליהדות ארצות הברית ובכלל למשקיעים התומכים בישראל יש זכות גדולה לסייע ולחזק אותנו ועוד חברות נוספות הזקוקות לכספים על מנת להמשיך ולהתפתח.

לימור כץ (צילום: יח"צ)
חברת Upstep, פיתחה טכנולוגיות ייחודיות לתכנון מדרסים, ומטמיעה גם טכנולוגיות ייחודיות בייצור. אלו טכנולוגיות ואסטרטגיות שיווק מבוססות Data. החברה צמחה בעשרת חודשים הראשונים של שנת 2023 ב-20% בהכנסות והגדילה ב-111% את רווחיות המוצר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החברה צופה לסיים את שנת 2023 עם צמיחה של 30-35% וגידול של מעל 100% ברווחיות המוצר. היקף המכירות של החברה עד כה בארה"ב הינו מעל 170,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית.
 
חברת Upstep השקיעה ב-3 חודשים אחרונים כ-2.5 מיליון שקל במערכת טכנולוגית פורצת דרך ראשונה מסוגה בעולם. על בסיס machine learning שמייעלת ומקצרת את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישית בכ-70%. Upstep נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף
"בימים אלו, שמדינת ישראל מנהלת מלחמה צודקת, מעבר לתרומות לצה"ל, למערכת הביטחון ולקהילת התושבים שנפגעו מהטרוריסטים של חמאס-דאעש, גם הקהילה העסקית נדרשת להשקעות. הסיוע בחברת עסקיות בישראל נועד לשמור על המשך הפעילות הכלכלית של המשק, שהינה כה חשובה ומהותית לחוסנה של מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה