השוק

דואר ישראל נכנס לעולם הביטוח: זה השירות שייכנס ב-2024

סוכנות הביטוח של הדואר תושק ברבעון הראשון של 2024. חברת wobi נבחרה כגורם מתפעל לתהליכי המכירה, חיתום והפעלת מוקד השירות ללקוחות סוכנות הביטוח של הדואר, סוכנות הביטוח תפעל במודל 'סוכן אובייקטיבי' ותשווק מוצרי ביטוח אלמנטרי של מגדל, איילון, ביטוח ישיר, הראל וכלל 
מערכת ice |  1
דואר ישראל (צילום shutterstock)
חברת דואר ישראל נכנסת לתחום הביטוח, ותשיק במהלך הרבעון הראשון של 2024 סוכנות ביטוח במודל 'סוכן אובייקטיבי' בתחומי הביטוח האלמנטרי. מודל פעילות אובייקטיבי מאפשר לצרכן לבחור בין הצעות רלוונטיות של חברות ביטוח בתחום הביטוח האלמנטרי, מבלי שלדואר יש אינטרס לקדם או לשווק חברה מסוימת.
השקת סוכנות הביטוח היא חלק מהתוכנית האסטרטגית שגובשה במסגרת תכנית ההבראה לדואר, כאחד ממנועי הצמיחה לחברה במגזר הפעילות שלה בתחום הפיננסי. חברת דואר ישראל קיבלה רישיון מותנה להפעלת סוכנות ביטוח מרשות שוק ההון והביטוח באפריל 2022, ובחודשים האחרונים השלימה את ההתקשרות עם חברות ביטוח מובילות בתחום האלמנטרי: מגדל, איילון, ביטוח ישיר, הראל וכלל.

השבוע, הושלמה בחירת החברה המתפעלת שתטפל במכירה, בחיתום, ובמוקד השירות ללקוחות סוכנות הביטוח של דואר ישראל, במכרז התקשרות ארוך טווח בו נבחרה חברת וובי (Wobi). הבחירה בוובי התבססה על יכולותיה המוכחות בתחום הביטוח, הדיגיטל והשירות.
דוד לרון, מנכ"ל דואר ישראל: "בחודש האחרון חברת הדואר ועובדי דואר ישראל עוסקים באספקת שירותים ושמירה על השגרה עבור תושבי ישראל, עם קרוב ל-400 סניפים שפתוחים בכל הארץ, ואלפי עובדים שלוקחים חלק במתן שירות וחלוקת דואר וחבילות. הדואר מגיע לכל יישוב שניתן על פי הנחיות פיקוד העורף, ומוצא פתרונות עבור תושבים שנאלצו לעזוב את ביתם, יישובים שפונו, חיילי וחיילות מילואים וצרכים ייחודיים שמגיעים מלקוחות ומספקים בתקופה רגישה זו." לרון הוסיף כי "המחויבות שלנו היא לציבור כולו, וכחלק מכך אנחנו מחויבים גם בימים אלו להשלים את הפרטת הדואר ואת התוכנית האסטרטגית להבטחת עתיד החברה והבטחון התעסוקתי של אלפי העובדים. השקת פעילות סוכנות הביטוח של הדואר, היא עוד צעד לכיוון של חברה מצוינת עם ערך צרכני ושירותי אמיתי לציבור כולו, ערך שיגולם גם בהפרטת החברה שתושלם בחודשים הקרובים".
לדואר ישראל יתרון בתחום הביטוח והשירותים הפיננסיים בזכות הפריסה הארצית הנרחבת הכוללת 400 סניפים וסוכנויות של 'דואר ישראל', יותר מכל רשת פיננסית או קמעונאית אחרת. בנוסף, לחברה פעילות שמייצרת סינרגיה משמעותית לשיווק מוצרי ביטוח בתחום האלמנטרי, כגון העברות בעלות רכב שמתבצעות בסניפים, מכירת מט"ח לקראת נסיעה לחו"ל, ועוד. לדואר ישראל עשרות מיליוני ביקורי לקוחות בסניפים ובפלטפורמות הדיגיטליות מדי שנה, ובשילוב עם הפלטפורמה המתפעלת המתקדמת שתסופק על ידי חברת וובי, סוכנות הביטוח החדשה של הדואר תספק מעטפת פרונטאלית ודיגיטלית מקיפה ללקוחות.
מודל 'סוכן אובייקטיבי' מאפשר הצעה שקופה ללקוח, ללא חשש לעירוב אינטרסים של תגמול או תמריצים שונים לקידום מוצרים של חברת ביטוח אחת על חשבון אחרת. סוכנות הביטוח של דואר ישראל תציע בשלב ההשקה רכישת ביטוח אלמנטרי בתחומי ביטוח דירה, רכב ונסיעות לחו"ל, בממשק מתקדם המשווה בין הצעות של חברות הביטוח מגדל, איילון, ביטוח ישיר, הראל וכלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם הם יתנו שירותי ביטוח כמו שירותי דואר,חבל.... (ל"ת)
    דואר 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור