השוק

מפעל זוגלובק בשלומי פועל במתכונת חירום: זו הבשורה ללקוחות

החברה מייצרת ארוחות ביתיות מוכנות במנות אישיות וסדרת בשרים מוכנים בסגנון דיינר אמריקני המתאימים לכריכים חמים. הסמנכ"לית סיפרה על קו הייצור החדש: "החל את צעדיו הראשונים תחת מתקפת ירי". היו"ר והמנכ"ל: "העובדים מתגייסים בתנאים לא קלים, באזור שפונה מתושביו על קו האש"
מערכת ice | 
זוגלובק (צילום ארכיון זוגלובק)
תחת ההפגזות על הצפון, מתגייס מפעל זוגלובק בשלומי המוגדר כמפעל חירום, ומרחיב את פעילותו. המפעל החל לייצר ארוחות ביתיות באופן מוגבר. מדובר בתבשילים ביתיים במנות אישיות, המכונים "מאדאם פרז", שניתן להשיג באמצעות יאנגו דלי, ושל סדרת בשרים בסגנון דיינר אמריקני, הכוללת בשר מפורק בבישול ארוך וסלופי ג'ו המתאימים לכריכים חמים, שניתן להשיג ברשת שופרסל וברשתות השיווק
"בימים אלו, כשהלב כואב, הבישול הוא נחמה קטנה", אומרת רונית דוידוביץ-זוגלובק, מטכנולוגיות המזון המובילות בארץ, סמנכ"ל פיתוח וחדשנות בזוגלובק. "במיוחד כשאני יודעת שהוא יגיע לחיילים היקרים שלנו, שהם הראשונים שיקבלו מידי יום מנות חמות מקו הייצור. הקו החדש של הארוחות המוכנות המצוננות, שהוקם בהשקעה אדירה, החל את צעדיו הראשונים תחת מתקפת ירי. ובכל זאת, אנחנו לא מוותרים, ומוציאים מידי יום תבשילים ביתיים, שמבושלים באהבה ומעניקים תחושה של בית ונחמה".

"מאדאם פרז" הינו מיזם של ארוחות מוכנות ביתיות. "בהשראת סבתי האהובה, רחל פרץ, שעל הסירים שלה גדלתי", מספרת רונית. "המיזם משלב בישול ביתי אותנטי ולא מתחכם, לצד טכנולוגיה חדשנית של בישול באדים ויצירת ואקום, המאפשרים שמירה על הטריות והערכים התזונתיים, ללא שימוש בחומרים משמרים. הטכנולוגיה מוגנת פטנט, ולאחר חימום קצר במיקרו המנה שורקת כשהיא מוכנה". 

צילום: יח"צ זוגלובק
סדרה נוספת באותה טכנולוגיה, שהמפעל עמל על פיתוחה למעלה משנתיים, היא קטגוריה של בשרים בסגנון דיינר אמריקאי, בשר מפורק העשוי מבריסקט, שמתבשל 12 שעות בסו וויד וסלופי ג'ו ועשוי מנתחי בשר מובחרים ועסיסיים. "הסדרה נמכרת במקררים לצד מארז באנים, וזו בעצם הפעם הראשונה שאפשר לקנות מוצרים כאלו בסופר, ובתוך שתי דקות להגיש ארוחה כמו במסעדה", היא מסכמת. 

צילום: יח"צ זוגלובק
אלי זוגלובק סיפר על התגייסות עובדיו בימים אלה: "ההירתמות של התעשייה בימים אלה היא ציונית. העובדים מתגייסים לעבודה בתנאים לא קלים, באזור שמפונה מתושביו על קו האש. מעבר להיותו של זוגלובק מפעל חיוני, תעשיית מזון חזקה הינה קריטית בימים אלה, לתחושת החוסן של העורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה