השוק
ספוטיפיי ברבעון מדהים: הכנסות החברה הגיעו ל-65 מיליון יורו
ספוטיפיי דיווחה על הכנסות בשווי 65 מיליון יורו ברבעון השלישי ורווח תפעולי של 32 מיליון, בהשוואה להפסד נקי של 162 מיליון יורו והפסד תפעולי של 228 מיליון בשנה שלפני
ספוטיפיי דיווחה על הכנסות הרבעון השלישי של החברה, מהם עולה כי נכנסו 65 מיליון יורו ברבעון זה של השנה ורווח תפעולי של 32 מיליון יורו, זאת בהשוואה לשנה שעברה אז היה הפסד נקי של 162 מיליון יורו והפסד תפעולי של 228 מיליון יורו.
בנוגע ללקוחות בעלי מנוי, ברבעון השלישי מדווחת החברה על עליה של 3% בהשוואה לרבעון השני של השנה, וב-16% בהשוואה לרבעון השלישי של השנה שעברה, זאת למרות עליית המחיר של המנויים. המשתמשים הפעילים החודשיים של החברה עלו ל-574 מיליון עלייה של 4% ועלייה של 26% בשנה.
ספוטיפיי מדווחת בדרך כלל על הפסדים רבעוניים מכיוון שמעניין אותם יותר עלייה במספר המשתמשים על פני רווחי החברה. משתמשי אודיופול מסתכלים דווקא על רמת הסטרימינג. לפי הדיווחים מנוי זה יעלה 19.99 דולר עם בונוס של תכונות אחרות.
עוד ב-
ספוטיפיי הוא שירות הזרמת מוזיקה דיגיטלי המאפשר הזרמה של שירים והסכתים. זהו שירות freemium, כלומר ניתן לקבל את השירות בחינם עם תכונות בסיסיות, פרסומות והגבלות, אך תכונות נוספות כגון איכות האזנה גבוהה, או הורדה של התכנים, ניתנות למנויים בתשלום.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה