השוק

טסלה ומאסק ממשיכים להתרסק במכירות: הרווח הנקי צנח ב-44%

יצרנית המכוניות החשמליות בבעלותו של אילון מאסק מציגה ירידה של 44% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, על רקע הירידה הראשונה מזה שנה שחוותה החברה במספר כלי הרכב שמסרה ללקוחות
מערכת ice | 
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
יצרניות המכוניות החשמליות הגדולה בעולם, טסלה, שנמצאת בבעלותו של האיש העשיר בעולם אילון מאסק, הציגה אמש (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023, ורשמה צניחה מטורפת ברווחים של 44%, זאת על רקע הירידה החדה במכירות של החברה.
למעשה, החברה דיווחה על רווח נקי ברבעון השלישי של 1.85 מיליארד דולר, זאת לעומת רווח של 3.3 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. הצניחה ברווחים נובעת על רקע הירידה הראשונה מזה שנה שחוותה החברה במספר כלי הרכב שמסרה ללקוחות. 
אגב, עוד תחום שגרם לירידה הזו הוא תחום המחקר והפיתוח, שם החברה בבעלותו של אילון מאסק הוציאה 1.16 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים, זאת לעומת הוצאות של 733 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
ההתרסקות של טסלה ברווחים מגיעה על רקע הורדת המחירים שעשתה החברה בעולם למספר דגמים של מכוניות, ביניהם גם של המודל Y, אחרי שהשיקה בארצות הברית לאחרונה דגם מוזל שלו שבעזרת מחירו הנמוך החברה שואפת לגבור על מתחריה הסיניות, אך גם רווחי החברה צונחים בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה