השוק

פורום העסקים מחלק 1000 שקל לכל תושב: כך תקבלו

כל אחד מתושבי עוטף עזה יקבל במתנה גיפטקארד של אלף שקל מפורום העסקים, אותו יוכל לממש בלמעלה מ-100 רשתות לרכישת מזון, ביגוד ועוד ולהצטייד לאחר המכה האנושה שספגו. חי גאליס: "רוצים להגיע לכל אחד מהתושבים"
מערכת ice |  2
מענקים (צילום shutterstock)
התגייסות מרגשת של פורום העסקים למען תושבי עוטף עזה: כל תושב יקבל גיטפקארד טעון בסך 1,000 שקל, בו יוכלו להשתמש כדי להצטייד במהרה בכל מה שחסר להם בעקבות מתקפות הטבח ההמוני בשבת שעברה.
Ynet פרסם היום (שבת) כי מדובר בגיפטקארד תו הזהב שיוכל לקבל כל בן משפחה בנפרד, ולא רק מענק בודד למשפחה. הכרטיס יכלול למעלה מ-100 רשתות, וכן רכישה מקוונת באתר טרמינל X.
 
כזכור 22 ישובים בעוטף עזה הותקפו בשבת ומאות מתושביהם נרצחו או נחטפו על ידי מחבלי החמאס. "פורום העסקים" מורכב מראשי כ-200 חברות מהגדולות במשק, שמעסיקות יחדיו את מרבית העובדים במשק שאינם במגזר הממשלתי.
כיצד תושבי עוטף עזה יקבלו את הגיפטקארד? יש לשלוח פרטים מלאים למייל: forumasakim23@gmail.com כולל שם, ת.ז, מספר נפשות במשפחה, יישוב מגורים ומספר טלפון.

חי גאליס, מנכ"ל מרכזי ביג, אמר: "עד כה עבדנו דרך המועצות, הרכזים, ובתי המלון. הגענו ליותר מ-50% מתושבי העוטף ואנחנו רוצים להגיע לכולם".
השבוע פורסם כי "פורום העסקים" פנה לרה"מ נתניהו בדרישה לעצור מיד את ההשתלחות המסוכנת של גורמים בקואליציה כנגד חלקים רחבים בציבור, על רקע מתקפת חמאס. זאת לאחר שבין היתר מבקר הפנים של הליכוד תקף את האופוזיציה והשמאל וטען כי הם אשמים במלחמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במיץ
    שטויות 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלחתי 3 מיילים וכלום תגובה!
    סגור
  • 1.
    אולי די עם הכותרות המטעות?! (ל"ת)
    ירון 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור