השוק

מגדל ביטוח משיקה שירות פוליסה חדש: כך תקבלו פיצויים בקלות

מגדל ביטוח ופיננסים משיקה את מגדל Care, שירות  בלעדי וייחודי למגדל של פוליסת מחלות קשות, במסגרתו תקבלו מעטפת רחבה יותר של סיוע ראשוני, הכוללת בנוסף לפיצוי הכספי גם הסבר ובדיקת זכאות לזכויות וליווי למימוש זכויות ופיצויים המגיעים למבוטחים מטעם גופים ומוסדות ציבוריים
מערכת ice |  1
מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים (צילום Magma Images)
מגדל ביטוח ופיננסים משיקה את מגדל Care, שירות בלעדי וייחודי למגדל של פוליסת מחלות קשות. במסגרת עדכון הפוליסה, יכללו פוליסות ביטוח מחלות קשות במגדל (מזור מורחב ומזור לסרטן) מעטפת רחבה יותר של סיוע ראשוני למבוטח בעת הצורך, הכוללת בנוסף לפיצוי הכספי גם הסבר ובדיקת זכאות לזכויות וליווי למימוש זכויות ופיצויים המגיעים למבוטחים מטעם גופים ומוסדות ציבוריים.
בשונה מביטוח בריאות שמסייע בכיסוי הוצאות רפואיות ומעניק נגישות לשירותים רפואיים מגוונים ומתקדמים למבוטחים, ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח שמעניק אך ורק פיצוי כספי בעקבות מחלה ונועד להבטיח הגנה כלכלית למבוטח שחלה במחלה קשה או אירוע רפואי מורכב. 
כעת, השירות החדש, המוענק באמצעות חברת Take Care, מתווסף לפיצוי הכספי אותו מעניקה החברה למבוטחים ויכלול גם הסבר ובדיקת זכאות לזכויות המגיעות למבוטחים לצורך שיפור הרווחה הכלכלית והבריאותית שלהם, על מנת שיוכלו להתמקד בריפוי והחלמה. מגדל תלווה את הלקוחות בעת המקרה הרפואי ותסייע להם ברגעים מורכבים ומאתגרים אלו. השירות ניתן ללקוחות קיימים וחדשים שאושרה תביעתם בביטוח מחלות קשות במגדל.
צוות המומחים של חברת Take Care יסייע למבוטחי מגדל בבירור זכויות המותאם להם אישית, בהן זכויות בביטוח הלאומי, רשויות מקומיות, חשמל, מים, ארנונה, מס הכנסה, בנקים, זכאות לתג נכה, זכויות במקום העבודה, זכויות בקופ"ח ועוד המגיעות להם לשיפור רווחתם. מטרת השירות היא לאפשר למבוטח לגלות האם במסגרת זכויותיו הנוספות הוא יכול להגדיל את הפיצוי שיקבל בנוסף לחברת הביטוח, ובכך למעשה ירחיב את ההגנה הכלכלית שלו. 
השירות יוענק למבוטחים ללא עלות כספית. עם אישור תביעת המבוטח, הוא יקבל הודעה  ממגדל המיידעת אותו על אפשרותו לקבלת מידע על זכויותיו בפלטפורמת Take care. לאחר שהמבוטח ימלא שאלון קצר וממוקד במערכת Take care , הוא יקבל דו"ח בקובץ PDF  עם פירוט של זכויותיו וכן שיחת הסבר טלפונית של נציג החברה. בסיום השיחה הטלפונית יוצעו למבוטח בנוסף גם שירותי ליווי בתשלום והוא יקבל הצעת מחיר בהתאם לדו"ח. במידה ויאשר את ההצעה, נציגי Take care ילוו אותו עד למימוש ומיצוי זכויותיו בכלל הגופים הרלוונטים למצבו הבריאותי, כפי שהופיעו בדו"ח.
לדברי מיכל גור כהן, מנהלת חטיבת חיסכון ארוך טווח ובריאות, מגדל ביטוח: "כאשר אנשים נאלצים להתמודד עם מחלות קשות, חס וחלילה, במקרים רבים הם מתקשים להתמודד גם עם הסבכים הבירוקרטיים הנלווים לכך מה שמגדיל את המורכבות הנפשית והכלכלית שבהתמודדות עם המחלה. מגדל עומדת לצד מבוטחי המחלות הקשות, ומלווה אותם למיצוי זכויותיהם כדי שהם יוכלו להתרכז בהחלמה מלאה. מדובר בשירות בלעדי למבוטחי החברה שהינו חלק מהשקפת העולם שלנו – לעמוד לצד מבוטחינו ברגע האמת". 
מיכל גור כגן (צילום: ניקולה וסטהפל)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סיוע מחברת ביטוח ?
    יוספה 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודה בעיניים
    סגור