השוק

אסם נחשפת: העלאת שכר משמעותית ומענקים מוגדלים

ההסתדרות והנהלת אסם חתמו על הסכם קיבוצי ארצי לכ-3,100 עובדי החברה ובמרכזו קביעת שכר מינימום מפעלי, תוספת ותק והעלאת שכר של כ-10%. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ברך: "מדובר בבשורה חסרת תקדים לעובדי אסם נסטלה ולאלפי משפחותיהם"
מערכת ice | 
אבי בן אסייג מנכ"ל אסם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
ההסתדרות וחברת אסם חתמו היום (ד') על הסכם קיבוצי בחברה. ההסכם יחול על כ-3,100 עובדי אסם המועסקים באתרי החברה ברחבי הארץ והוא יהיה בתוקף לחמש שנים (רטרואקטיבית מ-1 באפריל 2022 ועד סוף מרץ 2027). במרכז ההסכם, שכר מינימום מפעלי של 6,000 שקל אשר יעלה בהדרגה ל-6,400 שקל עד 2026.
הוסכם גם על העלאת שכר שנתית מדי חודש אפריל (בסך כולל של כעשרה אחוזים בחמש פעימות). ההסכם, שהוביל יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, נחתם במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מנכ"ל אסם אבי בן-אסאייג ונציגי הוועדים.
בהסכם בין ההסתדרות לאסם עוד נקבע כי העובדים הותיקים יקבלו העלאת שכר של מאות שקלים בשלוש פעימות, הגדלה של השי לחגים ל-1,120 שקל ומענק פרישה מוגדל.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "מדובר בבשורה חסרת תקדים לעובדי אסם נסטלה ולאלפי משפחות במדינת ישראל. ההסכם הזה מעניק שכר מינימום הגבוה משמעותית מהחובה בחוק, והוא גם מייצב את אסם נסטלה כחברה שמעריכה את עובדיה, וגם מעודד עובדים נוספים להצטרף לתעשייה, כך שכולם יוצאים נשכרים."
מנכ"ל אסם נסטלה אבי בן אסאייג: "בתום חודשים של עבודה, ובשיתוף פעולה פורה בין הנהלת הארגון לבין כל ועדי העובדים וצוותי ההסתדרות, חתמנו הסכם עבודה רוחבי לחמש שנים מתוך חשיבה ארוכת טווח לטובת רווחת העובדים, עתיד החברה וחוסן תעשיית המזון הישראלית.
אין ספק כי אלפי עובדי המפעלים והשטח שלנו מהווים את עמוד השדרה של התעשייה הישראלית ומשכך הוא בעל חשיבות גדולה. אני גאה בכך שבמסגרת ההסכם, נהיה הראשונים שמעניקים שכר מינימום מפעלי בסך 6,000 שקל , כשלצד הישג משמעותי זה הישגים נוספים ובהם תוספות שכר באופן מדורג, הגדלת תקציבי הרווחה הארגוניים ועוד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה