השוק

פרויקט הענק בכיכר המדינה: אלקטרה מיזוג בעסקת מיליונים

פרויקט הענק בכיכר המדינה שבתל אביב מתקדם בצעדי ענק. אלקטרה מיזוג נבחרה להוביל את הפרויקט וחתמה על חוזה בהיקף של 20 מיליון שקל 
מערכת ice | 
משה ארדר (צילום משה נחמנוביץ)
פרויקט כיכר המדינה, אחד הפרויקטים הגדולים והמורכבים ביותר בהיסטוריה של התכנון הישראלי קורם עור וגידים. פרויקט היוקרה המוביל בישראל, הכולל 3 מגדלים עם לא פחות מ-600 יחידות דיור, ופארק אקולוגי השומר על חזות העיר והשטחים הירוקים, ממשיך להתקדם אל עבר ההקמה הסופית, עם חתימת הסכם עם חברת אלקטרה מיזוג אוויר.
החברה, כחברה המובילה בתחום מיזוג האוויר, תהיה ספקית הציוד של פרויקט המיזוג של כלל יחידות הדיור, בעלות של לא פחות מ-20 מיליון שקל. ההסכם כולל מיזוג באמצעות מערכות ה-VRV של חברת דייקין - מדובר במערכות המתקדמות ביותר ובעלות יעילות אנרגטית גבוהה אשר גורמות לחיסכון בצריכת החשמל. החתימה על הסכם זה, מהווה את המשך המגמה הכוללת של הובלת תחום מיזוג האוויר בכלל הפרויקטים המרכזיים והחשובים.
 משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, מסר: "זהו פרויקט משמעותי עבורנו ועבור כלל השותפים. אנחנו גאים להוביל את תחום המיזוג גם בפרויקט חשוב ומרכזי זה. השותפות הזו מהווה חלק עיקרי והמשך הפעילות שלנו בתחום המיזוג והקיימות. מדובר במערכות המתקדמות והאיכותיות ביותר אשר בזכותן נוכל להבטיח שימוש חסכוני ויעיל עבור יותר מ-600 לקוחות חדשים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה