השוק

הטכנולוגיה של טיגו תספק הגנה למערכות סולארית צפה מהגדולות בישראל

חברת בלקטריק פרסה את סדרת מוצרי TS4 של טיגו לשיפור הבטיחות במערכת הסולארית הצפה, אשר בעלת הספק מותקן של 19.3 מגה וואט, ואשר תוכננה והוקמה על ידי בלקטריק
מערכת ice | 
מערכת הצפה לוחמי הגטאות (צילום בלקטריק ישראל)
טיגו אנרגיה (נאסד"ק: TYGO), ספקית מובילה של פתרונות ייצור ואגירת אנרגיה סולארית חכמים, מודיעה כי בלקטריק ישראל, ספקית שירותי ההנדסה, ההתקנה והתפעול הסולארי מהמובילות בישראל, פרסה את טכנולוגיית טיגו על אחת מהמערכות הסולאריות הצפות הגדולות בארץ, הממוקמת בסמוך לקיבוץ לוחמי הגטאות.
בלקטריק פרסה את סדרת מוצרי TS4 של טיגו לשיפור הבטיחות במערכת הסולארית הצפה, אשר בעלת הספק מותקן של 19.3 מגה וואט, ואשר תוכננה והוקמה על ידי בלקטריק. המערכת מצוידת בהתקני TS4-A-2F MLPE של טיגו לכיבוי מהיר ובמשדרי RSS עם טכנולוגיות Pure Signal של טיגו, שעוצבו עבור מערכות סולאריות מסחריות ותעשייתיות גדולות ומורכבות. המערכת הצפה בנויה על גבי חוות דגים פעילה ומייצרת חשמל לכ-3,300 בתים.
"שילוב הרכיבים בתכנון ובתוכניות הביצוע שלנו היה פשוט באופן יחסי ואיכות השירות נתנה לנו את הביטחון הנדרש כדי להבטיח שצוותי התפעול והתחזוקה שלנו יוכלו לבצע את עבודתם באופן בטוח". אמרה אנה וליקנסקי, מנכ"לית בלקטריק ישראל.
משדרי ה- RSS לכיבוי מהיר של טיגו אשר מבוססים על טכנולוגיית פטנט מתקדמת ועובדים עם מגוון ממירים סולאריים מובילים בתעשייה, מספקים גמישות בעיצוב ובהתקנה עבור מתקינים סולאריים וחברות הנדסה רכש ובניין, ומאפשרים הפחתה משמעותית בעלויות רכיבי איזון המערכת (BOS) ובעלויות עבודה.
"הצמיחה המתמשכת של אנרגיה סולארית בישראל ובעולם מייצרת דרישה למערכות מקיפות וגמישות שמתקינים יכולים לפרוס בביטחון ובקלות, גם כאשר המערכות צפות על גבי מאגרי מים חקלאיים", מסרה גל באואר, מנהלת אימות בכירה ומנכ"לית טיגו אנרגיה בישראל. "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברות כמו בלקטריק שממקסמות את היתרונות של הטכנולוגיה של טיגו על מנת לשרת את הלקוחות שלהן. ההצלחה של המערכת הצפה הזו מדגימה שוב מה אפשרי בתחום הסולארי, ואנו מצפים להמשיך את עבודתנו עם בלקטריק, אשר מובילה את קטגוריות המסחר והשירותים בזירה הסולארית".
משדרי ה- RSSעם טכנולוגיית Pure Signal של טיגו עומדים בתקנים של ארצות הברית (UL) וקנדה (CSA) עם מאות דגמי ממירים של יצרנים מובילים. הדור החדש של משדרי RSS עם טכנולוגיית Pure Signal תואם לסדרת מוצרי הכיבוי המהירים TS4-A-F ו-TS4-A-2F של החברה וניתן לשלב אותם בקלות בפרויקטים חדשים או להתאים אותם למתקנים קיימים.
המערכות של טיגו מגובות על ידי פלטפורמת בינת האנרגיה של טיגו (EI), פלטפורמה דיגיטלית מקיפה שנועדה לייעל את שלבי התכנון, ההתקנה, ההפעלה, הניטור והתחזוקה של מתקנים סולאריים, ממערכות מגורים בודדות ועד לציים של מתקנים מסחריים, תעשייתיים ומתקני שירותים. Tigo EI מספקת את הכלים להפחתת עלויות התפעול והתחזוקה, להגדלת ביצועי המערכת וההכנסות ולשיפור חווית המשתמש עבור מתקינים ובעלי נכסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה