השוק
רמי לוי מתכונן ל-2024: ישראייר הכריזה על מהלך ענק
ישראייר מממשת את התוכנית האסטרטגית שלה, צי המטוסים של החברה צפוי לעמוד על סך של כ-11 מטוסים בשנת 2024, ישראייר תקלוט עוד שני מטוסי איירבוס 320 לצי המטוסים הקיים של החברה, תקופת החכירה עבור כל אחד משני המטוסים צפויה להיות עד ל- 8 שנים, ישראייר תקלוט טייסים ודיילים נוספים לצוות האווירי
חברת ישראייר גרופ מעדכנת היום (ראשון) כי דירקטוריון החברה קיבל החלטה אסטרטגית נוספת שיש בה בכדי לקדם את עסקי ישראייר , כאשר אישר לה להתקשר עם חברה זרה שאינה קשורה לבעל השליטה ו/או למי מנושאי המשרה בהסכמים לקליטת 2 מטוסי 320 איירבוס נוספים באמצעות חכירה יבשה.
לדברי אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר: "אנו פועלים לפי מתווה אסטרטגי אשר מורכב מכמה נדבכים שמטרתם, צמיחה משמעותית בפעילות החברה וניצול המעמד שלנו בעולם התיירות והתעופה הגלובלי. אחד מהנדבכים הללו הוא הגדלת צי המטוסים שלנו ואני שמח שאנחנו גדלים בעוד שני מטוסים שמטרתם גם תרומה כלכלית משמעותית, המשך צמיחת החברה הגדלת התפוקה והיקף המוצרים המוצעים לציבור לקוחותינו תוך מתן מענה לביקושים הגדלים למוצרים שלנו".
עוד הוסיף סירקיס: "אנו פועלים בתקופה האחרונה לחזק את היכולות והמעמד העולמי שלנו בשוק התיירות והתעופה ולנצל את הניסיון האדיר של החברה הן בישראל והן בחו״ל על ידי תכנית אסטרטגית סדורה הבנויה גם מרכישת נדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר, חכירת מטוסים והטמעה של מערכות דיגיטליות מובילות בתחום, לרבות הטמעת מערכת לניהול תשואה ומערכת הזמנות וצ'ק אין" .
ככל שהעסקה תצא לפועל אז צי המטוסים יעמוד על כ- 11 מטוסים, מתוכם יופעלו 8 מטוסי איירבוס 320A בהפעלה עצמית והיתר בדרך של חכירה רטובה. בהתאם למתווה המסחרי שמקודם, שני מטוסים אלו צפויים להיקלט במהלך שנת 2024. תקופת החכירה עבור כל אחד משני המטוסים אמורה להיות עד ל- 8 שנים קרי, עד לשנת . 2032 עלות החכירה החודשית עבור כל מטוס היא כנהוג בענף.
בנוסף, על ישראייר יהיה להפקיד פיקדון עבור כל אחד מהמטוסים, סכום זה אינו מהותי ואף נהוג בהסכמים מסוג זה. על מנת לענות על הדרישות התפעוליות אשר עתידות לנבוע מהגדלת צי המטוסים, כמובא לעיל, הדירקטוריון אף אישר לישראייר לפעול לקליטת טייסים ודיילים נוספים.
עוד ב-
יצוין כי החלטה זו של הדירקטוריון היא חלק מהתוכנית האסטרטגית של ההנהלה לאיתור הזדמנויות עסקיות אשר נועדו להמשיך לתרום ולחזק את המשך הצמיחה העסקית של ישראייר. האמור בא לידי ביטוי הן ברכישת החזקות בחברות אסטרטגיות לפעילות ישראייר, הן ברכישת החזקה בנדל"ן מלונאי ביעדי ישראייר והן הטמעה של מערכות דיגיטליות מובילות בתחום שבידיהן לתרום להתייעלות התפעולית של ישראייר, לרבות הטמעת מערכת לניהול תשואה ומערכת הזמנות וצ'ק אין חדשה. ההנהלה סבורה כי יש באמור בכדי לאפשר לישראייר לצמוח, להגדיל את התפוקה והיקף המוצרים המוצעים לציבור לקוחותיה, וכן לתת מענה לביקושים למוצריה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.תחרותסולו 08/2023/12הגב לתגובה זו0 0למה עדיין לא מתחרים מול אל על בטיסות להודו?סגור
-
1.הרקפת 76בן-גיגי מיכאל 08/2023/11הגב לתגובה זו0 0אמרתי לכם לאחר שטיסי אל על אמרו שלא יטיסו את ראש הממשלה בנימין נתניהו,לא קם גבר אחד ואמר אני יטיס את ראש הממשלה, כולם נבלות ופחדנים, רק בגלל זה ישראייר תעקוף את אל על זמנים יגידו, אתם תראו את זה במחירי המניות שלהם..סגור