השוק

אלקטרה נדל"ן עומדת ביעדים: גייסה כ-120 מיליון דולר נוספים

החברה מעדכנת על גיוס נוסף בסך 120 מיליון דולר לקרן הרביעית שבניהולה. בכך חצתה הקרן את יעד הגיוס שנקבע על מיליארד דולר והופכת לקרן הגדולה ביותר שגויסה עד כה  ע"י אלקטרה נדל"ן

מערכת ice | 
אמיר יניב (צילום אלדד רפאלי, pixabay)
חברת אלקטרה נדל"ן מעדכנת היום (חמישי) על גיוס נוסף בהיקף של כ-120 מיליון דולר לקרן הרביעית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, מצד גופי השקעות ופנסיה בינלאומיים זרים. בכך מסתכם היקף הגיוס לקרן בכ-1.02 מיליארד דולר, אשר חצה את יעד הגיוס שעמד על מיליארד דולר, והופך את הקרן הרביעית לגדולה ביותר שבניהול החברה עד כה.
גיוס זה ממחיש את אסטרטגיית החברה להרחבת הגיוסים ממשקיעים בינלאומיים איכותיים שממשיכים להביע אמון בחברה, זאת במקביל להמשך פעילות משמעותית עם גופי ההשקעה המובילים בישראל. 
נכון למועד זה, החברה ממשיכה לפעול לגיוס משקיעים נוספים לקרן הרביעית שמחזיקה ב-26 מקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב, הכוללים 7,859 יחידות דיור, בהיקף השקעה הונית כוללת של כ-704.2 מיליון דולר. מקבצי הדיור נמצאים בחלקה הדרום מזרחי של ארה"ב, בין היתר במדינות טקסס, אריזונה, פלורידה, ו'ירג'יניה, ג'ורג'יה ודרום וצפון קרולינה.
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו מעדכנים היום על גיוס משמעותי לקרן הרביעית להשקעות במקבצי דיור מצד גופי השקעה בינלאומיים. בכך, עוברת הקרן את יעד הגיוס אשר עמד על סך של מיליארד דולר והופכת לקרן הגדולה ביותר שגויסה עד כה ע"י החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה