השוק

חברת 3D Systems מציבה תאריך יעד למיזוג עם סטרטסיס

3D Systems מאשרת כי האופן והתמורה שהוצעו על ידה בהצעה האחרונה ובהסכם המיזוג מהווים את ההצעה האחרונה והטובה ביותר.3D Systems מכוונת להשלמה הדדית של בדיקות הנאותות והמשא ומתן על הסכם המיזוג עם סטרטסיס עד ה-4 באוגוסט

מערכת ice | 
סטרטסיס (צילום יחצ)
3D Systems מדווחת על תאריך יעד להשלמת בדיקות הנאותות והשיחות בנוגע להסכם המיזוג עם סטרטסיס – עד לא יאוחר מה-4 באוגוסט 2023. תאריך היעד מהווה את פסגת המאמצים שהחלו עם ההודעה של דירקטוריון סטרטסיס מה-17 ביולי 2023 כי ההצעה המחייבת של 3D Systems "צפויה, באופן סביר, להתקבל כ'הצעה עדיפה', בהתאם להגדרות הקבועות בהסכם המיזוג של סטרטסיס עם Desktop Metal.
עם סיום מאמצים אלו מצד סטרטסיס ו-3D Systems בתאריך ה-4 לאוגוסט או תאריך סמוך לו, 3D Systems מצפה כי סטרטסיס תהיה בעמדה בה היא מסכימה עם Desktop Metal לבטל את ההסכם ביניהן, 3D Systems תשלם את דמי הביטול שסטרטסיס תהיה חייבת ל-Desktop Metal, וסטרטסיס ו-3D Systems יחתמו על הסכם מיזוג.
ד"ר ג'פרי גרייבס, נשיא ומנכ"ל החברה מסר: "אנו שמחים שהצלחנו להעלות את התחזיות שלנו לסינרגיות התפעוליות לאחר הדיונים הראשונים בין החברות. הערך של המיזוג הזה ברור וההצעה המחייבת שלנו מהווה פרמיה משמעותית לבעלי המניות של סטרטסיס.
התפקיד שלנו כעת הוא להתקדם במהירות בכדי לממש את הערך הזה. עברו שבועיים מהיום בו קבע הדירקטוריון של סרטסטיס כי ההצעה שלנו צפויה, באופן סביר, להתקבל כחלופה טובה יותר למיזוג עם Desktop Metal. אנו מחויבים באופן מלא להמשך השיחות עם סטרטסיס בכדי להשלים את הליכי בדיקות הנאותות ההדדיים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה