השוק

באופנהיימר מחליפים מניות בתיק המומלץ - זו המניה שנכנסת

האנליסטים של בית ההשקעות הדומיננטי אופנהיימר מנתחים את הגורמים לעוצמת שוק המניות בארה"ב ומעדכנים את תיק ההשקעות המומלץ שלהם וממליצים לשמור על פרישה סקטוריאלית רחבה
ניצן כהן |  2
כלכלה בארצות הברית (צילום shutterstock)
בית השקעות הדומיננטי אופנהיימר מנתח את הגורמים לעליות מתחילת השנה בוול סטריט הוא שומר על אופטימיות. באופנהיימר מעדכנים גם את תיק ההשקעות המומלץ שלהם וממליצים לשמור על פרישה סקטוריאלית רחבה.
"שנת 2023 מצטיינת במגמה חיובית חזקה, שנמשכה גם במהלך הרבעון השני, לאור הפחתת החששות למיתון, ירידה ניכרת בשיעור האינפלציה והתאוששות כלכלית, שלא נפגעה מהריבית הגבוהה. המשקיעים חוזרים למצב רוח אופטימי, כאשר אפיקי "צמיחה", בראש ובראשונה בסקטור הטכנולוגיה, מובילים את מגמת העליה בשווקים הגלובלים, ובמיוחד בארה"ב" כותבים האנליסטים באופנהיימר. 

"לאחר שנת 2022 המאתגרת, גם רשימת "אופקים רחבים" (תיק ההשקעות המומלץ של אופנהיימר, נ"כ) הפגינה התאוששות, עם עליה נאה של כ-18% מתחילת השנה הנוכחית, בדומה לתשואה של מדד ה-S&P500 הכללי וביצועי יתר לעומת מדד ה-S&P500 Value שעלה בכ-14% באותה התקופה. חשוב להדגיש כי רשימת "אופקים רחבים" מבוססת מאז הקמתה על עקרונות "ערך" גם בנוגע לתחומי צמיחה, תוך דגש על תמחור סביר של נציגות הרשימה ופיזור סקטוריאלי רחב. 
"ברמת האלוקציה הסקטוריאלית, מבוססת רשימת "אופקים רחבים" על עקרונות מודל רב-משתנים, תוך התאמת הרכב הרשימה להמלצות המודל. בכך, הסקטורים המומלצים במודל, סקטור הטכנולוגיה, סקטור שירותי תקשורת וסקטור התעשיה, המדורגים שלושתם בהמלצות Overweight , מקבלים משקלות יתר בהרכב הרשימה, ואילו הסקטורים המדורגים בהמלצות Underweight כגון סקטורי הנדל"ן, התשתיות, הסחורות והצריכה הבסיסית, מקבלים משקל חסר. הרבעון לא חל שינוי בהמלצות סקטוריאליות של המודל בהשוואה לרבעון הקודם".
באופן עקרוני, כותבים באופנהיימר כי "אנו מרגישים בנוח עם הרכבה הנוכחי של רשימת "אופקים רחבים" ומאמינים כי השילוב של מניות "צמיחה" ו"ערך" ימשיך לספק ביצועים נאים לאורך זמן. עם זאת, אנו מבצעים שינוי בסקטור שירותי התקשורת,  תוך הסרת מניית חברת הטלקום Verizon (VZ) והחלפתה במניית חברת הכבלים המובילה Comcast (CMCSA)  אשר מחזיקה גם בנכסי מדיה רבים כגון אולפני סרטים Universal".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם הם החזיקו בורייזון עד היום הם באמת כישלון
    עמי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מינוס 36 אחוז רק בשנה האחרונה
    סגור
  • 1.
    אופנהיימר יותר גרועים מבחירת מניות באופן שרירותי
    ליאור 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההמלצות והיעדים שלהם לא קשורים למה. הלוואי שהייתי מאמין שזה בגלל שהם טפשים, אבל לצערי זה יותר בגלל שהם נוכלים
    סגור