השוק

"פורום העסקים" מזהיר: כך נפעל אם החקיקה לא תיעצר

יממה לפני "יום ההתנגדות" ברחבי הארץ נגד חקיקת הרפורמה המשפטית, "פורום העסקים" מפרסם את המכתב שלו לפוליטיקאים וקורא להם לחזור לשולחן ההידברות ובמקביל לעצור את החקיקה
מערכת ice |  7
דנה עזריאלי, ליאורה עופר, דוד פתאל והראל ויזל (צילום זיו קורן, ורדי כהנא, ויקיפדיה, דימה טליאנסקי)
לקראת המשך הליכי החקיקה של הרפורמה המשפטית, ובפרט של ביטול עילת הסבירות, "פורום העסקים" בו נמצאים אנשי עסקים מובילים כמו הראל ויזל וליאורה עופר, פרסמו הלילה (ראשון) את המסר שלהם לפני "יום ההתנגדות" שיתקיים מחר.
במכתבם כתבו: "פורום העסקים שמורכב מראשי החברות הגדולות במשק, שמעסיקות יחדיו את רוב העובדים במשק הישראלי, ומורכב מאנשים מכל גווני הקשת הפוליטית קורא לראש הממשלה לעצור את החקיקה החד צדדית ולמנוע את הפגיעה הבלתי הפיכה שנגרמת לכלכלה הישראלית בשל הקרע שנפער בעם ובשל אובדן האמון של המשקיעים במשק הישראלי. אנו רואים בכאב רבים מחיילי המילואים והטייסים ואנחנו בקשב רב להם".
הפורום הוסיף וקרא לעצור את החקיקה ובעיקר לחזור לשולחן ההידברות בבית הנשיא: "אחרי עצירת החקיקה, הפורום קורא לראשי כל הסיעות בכנסת - קואליציה כאופוזיציה כאחד - לחזור לאלתר להידברות. שינויים יסודיים יש לעשות כתוצאה של תהליך הידברות ודיון מעמיק על מנת להשיג קונצנזוס בסוגיות הליבה וכדי להבטיח שהדמוקרטיה הישראלית תמשיך לזכות לאמון של הרוב המכריע של העם".
"אנו מצויים באתגרים חברתיים, ביטחוניים וכלכליים שמדינת ישראל לא ידעה מעודה. כוחה של מדינת ישראל באחדותינו. זו העת להבין את גודל השעה ולחזור להידברות שתניב הסכמות"
חשוב לציין כי הפורום גם מבהיר שינקוט בצעדים במידה ולא תהיה עצירה: "פורום העסקים לא יוכל לעמוד מנגד בשעה שהכלכלה הישראלית שעמלנו כה קשה לבנותה עלולה להיקלע למשבר בלתי הפיך שיגרור פגיעה קשה במרבית משקי הבית בישראל".
לסיכום אמרו: "ככל שהמנהיגים מכל הקשת הפוליטית לא יפעלו כמתחייב מגודל השעה, בטרם הפיכת הסיטואציה לבלתי הפיכה, הפורום יפעל באופן נחרץ באמצעים החוקים שעומדים לרשותו על מנת להחזיר את הפוליטיקאים לשולחן ההידברות".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    קנאה הורגת
    שולה 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גב עופר תחזירו לנו את ים המלח גנבים
    סגור
  • 6.
    להמשיך ברפורמה בכל הכח והרצינות
    רק ביבי 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כבר ביקשו לעצור בשביל להתפשר בסוף לא דובים ולא יער ,לא רציניים רק רצו להעביר את הז׳מן
    סגור
  • 5.
    רק ביבי
    רפורמה 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    החקיקה לא תיעצר פעם נוספת אתם אנשי השמאל רמאים לא מוכנים לפשרה רציתם רק להרויח זמן , בהצלחה לביבי יריב ורוטמן בהמשך לשינויים בחוק
    סגור
  • 4.
    בושה של אנשים
    רוני 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מח אתם בכלל? מי בחר בכם ? את מי אתם מייצגים? מה הכוח שלכם וההשפעה שלכם בכלל? חש לכם כסף אז אתם חושבים שזכותכם לנווט את המדינה? תתבישו, שחצנים וחצופים, לא יאומן שאתם באמת חושבים שיש לכם זכות כלשהיא מעבר לפתק ששמתם בקלפי, הפתק שלי שווה בדיוק כמו שלכם ולא פחות , תתביישו , רפורמה עכשיו ומיד ב"ה
    סגור
  • 3.
    את המדינה מנהלת הממשלה הנבחרת.
    מיכה 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל " הפורומים " והסרבנים למיניהם, יכולים לצעוק ולאיים עד הבחירות הבאות. מפסידי הבחירות, הרסו את הדמוקרטיה הכלכלה ופגעו קשות בביטחון. אני תקווה שהמסיתים, דן חלוץ ושותפיו, ישבו בקרוב בכלא , או יגורשו מהארץ. מדינות נאורות בעולם, אין להן "עילת הסבירות והן דמוקרטיות למופת.
    סגור
  • 2.
    המשיחיים הארורים
    הרב קוקו 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רוצים הידברות המטרה בסוף הדרך ....מדינת הלכה
    סגור
  • 1.
    שמים פס על פורום העסקים אנחנו העם נרסק אותם.
    רודף צדק 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שלא יאיימו עלינו העם יחרים את האנשים האלה שעושקים אותנו נראה להם מה העם הזה שווה מספיק להיות פריירים שלהם.
    סגור