השוק

המקצוע הגרוע בישראל, בנק ישראל מזהיר והמשכנתא הזולה בארץ

באיזה מקצוע תרוויחו בקושי 6,000 שקל? בנק ישראל מפרסם את סיכום הפגישה שקיימו המפקח על הבנקים והנגיד עם מנכ"לי הבנקים, המפקח על הבנקים מציג את המשכנתא הטובה ביותר וגם: המקצוע הטוב בישראל ומה עשו בבנק הפועלים?
מערכת ice |  1
עליה בשכר העבודה (צילום unsplash, Pixabay)
קרפור נכנעת ל-BDS? בערים האלה לא ייבנו סניפים חדשים: על פי הדיווחים, בעלי מניות יחד עם ארגונים פרו-פלסטינים ובראשם ה-BDS, דאגו להפעיל לחץ מאוד כבד על רשת הענק במהלך אסיפת בעלי המניות האחרונה שם תהו לגבי "מעורבות החברה בפעילות בהתנחלויות", מה שהביך מאוד את בעלי המניות שהצהירו כי לא יתרחבו לערי יהודה ושומרון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המקצוע הרווחי בישראל נחשף: איפה תקבלו 29,379 שקל? אבל איזה מקצוע הוא המכניס ביותר בישראל? בענף שירותי פיננסים ושירותי ביטוח תקבלו את השכר הגבוה ביותר - 29,379 שקל, כ-17 אלף שקל מעל הממוצע שעומד כאמור על סכום של 12,622 שקל בלבד. במקום השני, מידע ותקשורת עם שכר של 28,253 שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.

המקצוע הגרוע בישראל נחשף: איפה תקבלו רק 5,884 שקל? במקומות האחרונים בטבלת השכר במשק, שירותים אחרים מספקים לעוסקים בענף רק 6,079 שקל מדי חודש ובמקום האחרון שירותי אירוח ואוכל עם שכר ממוצע של 5,884 שקל בלבד. פער של יותר מ-2 מהשכר הממוצע במשק ופי 4 מהשכר הכי גבוה במשק. לידיעה המלאה לחצו כאן.

נגיד בנק ישראל מזהיר: ההתערבות בבנקים תעוות את המדיניות: בנק ישראל מפרסם את סיכום הפגישה שקיימו המפקח על הבנקים והנגיד עם מנכ"לי הבנקים; נגיד בנק ישראל חוזר על האזהרות לפיהן התערבות של הדרג הפוליטי במהלך העסקים הרגיל של הבנקים - יפגע במדיניות של בנק ישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המפקח על הבנקים חושף: זו המשכנתא הזולה בישראל: כדי לעודד את התחרות בתחום המשכנתאות (למרות שמדובר באחד התחומים התחרותיים בישראל) מפרסם הפיקוח על הבנקים את הריבית הממוצעת שגובה כל בנק על משכנתא וזה אומר שניתן היום לראות בקלות מי הבנק הזול בישראל בתחום המשכנתאות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג מניות הביטוח: זו המניה שהניבה את התשואה הטובה ביוני: חברות הביטוח עוברות תהליך מעניין, באופן עקרוני הן מחפשות את דרכן בשוק שהולך ומאבד מהרווחיות שלו ומוצאות מזור בעולם האשראי הצרכני; התהליך הזה נכון לכלל ביטוח והראל אבל אז נכנסה מגדל עם שינוי ארגוני גדול. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק הפועלים סוגר את הפעילות בשוויץ - החזיר את הרישיון לפיקוח: בנק הפועלים משלים את סגירת הפעילות בשוויץ מיד לאחר שהשלים את תהליך סגירת החקירות והתיקים בארה"ב; הבנק השלים היום את החזרת הרישיון הבנקאי המיוחד לרשויות המקומיות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברה נוגסת בנתחים כבדים משוק הביטוח.
    מתן 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות הענק בלחץ
    סגור