השוק

קופת חולים כללית מתחדשת: תיפתח מרכז רפואי מהגדולים בישראל בעיר הזו

קופת חולים כללית וקבוצת עזריאלי חתמו על הסכם ארוך טווח להקמת מרכז רפואי חדשני, מהגדולים והמתקדמים בישראל, במרכז עזריאלי מודיעין
מערכת ice |  13
מרפאת כללית החדשה (צילום קימל אשכולות אדריכלים)
קופת חולים כללית וקבוצת עזריאלי חתמו על הסכם ארוך טווח להקמת מרכז רפואי חדשני, מהגדולים והמתקדמים בישראל, כך נודע היום (ראשון). מרכז הדגל של כללית יוקם במרכז עזריאלי מודיעין ויכלול מרכז לרפואה דחופה (חדר מיון), מערך דימות מתקדם, חדרי ניתוח, חדרי טיפול חדשניים, מכונים מתקדמים ועוד.
המרכז יעניק מענה רפואי מקצועי, חיוני ושלם תחת קורת גג אחת בטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך . כללית, ארגון הבריאות הגדול בישראל, תשכור מקבוצת עזריאלי את השטח עליו יוקם המרכז. שטחו יעמוד על כ-8,500 מ"ר והוא יתפרס על פני 5 קומות. המרכז החדש צפוי להיפתח בשנת 2026. את עזריאלי ייצגו בעסקה עו"ד אביב פריינטי ומירב קריספין ממשרד הרצוג פוקס נאמן ואת כללית ייצגה עו"ד עדי רווח וינצר ממשרד אנגלרד ושות'.
ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית, מסר: "המרכז הרפואי החדשני יהווה מודל חדש לתפיסת הרפואה בקהילה לצד שירותים וטכנולוגיות מהמתקדמים בעולם. כללית גאה להוביל את שירותי הקהילה בטיפול רפואי  איכותי, יוזם ונגיש בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מודה לעיריית מודיעין וקבוצת עזריאלי על שיתוף הפעולה וההירתמות לחזון המשותף ולמערך הנכסים של כללית, עידו לקס, עינת דורביץ ובן בביץ שקידמו והובילו את המהלך".
ראש העיר מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס: "אני שמח וגאה שכללית וקבוצת עזריאלי חברו יחד להקים פה בעיר מרכז רפואי מתקדם וחדשני מהגדולים בישראל. מודיעין מכבים רעות, בה חיים יותר מ-100 אלף תושבים, ממשיכה להתפתח ולגדול ומאכלסת בכל שנה אלפי תושבים חדשים. אין ספק שהקמת מרכז רפואי מתקדם וחדשני הוא חיוני וחשוב מאוד לתושבים וכמובן להמשך קידומה ופיתוחה של העיר".
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם כללית, קופת החולים הגדולה בישראל, שמקימה מרכז רפואי ראשון מסוגו בעיר מודיעין-מכבים-רעות. זוהי בשורה אמיתית לתושבי האזור, שייהנו ממרכז רפואי חדיש ומתקדם, הממוקם במרכז עזריאלי מודיעין שיכלול בהמשך גם שימושים נוספים. ברצוני להודות לגדעון אברמי, משנה מנכ״ל קבוצת עזריאלי ואנשיו, על עבודה מצוינת".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    תנאי עבדות לעובדים שגורמים לשירות להיות נוראי
    קופת חולים גרועה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעשות כתבה על תנאי העסקה בכללית! עבדתי בזימון תורים לבית חולים בלינסון והשרון שבפתח תקווה וזה היה נורא: מקום צפוף, מטבח מטונף, עובדים בשכר מינימום, יש שם בנות שעובדות שמונה שנים בלי העלאה, המנהלות צורחות על העובדים, פעם בשבוע הפסקת חשמל. לפני כמה חודשים העלו את השכר בשני שקל אז עכשיו זה 32 לשעה כי חצי מהעובדים התחלפו שם כל חודשיים, אבל גם זה לא עזר. בשביל להתמודד עם המחסור בעובדים מבקשים כל הזמן להישאר שעות נוספות וצריך לבקש חודש מראש לצאת לחופשה. גם לא נותנים הכשרה מקצועית-רפואית בכלל, אחרי שלמדת איך להתמודד עם התוכנה במשך שבוע, אתה מוכן. ואז כמובן קורות טעויות בקביעת התורים וזמני ההמתנה הם לפעמים 30 דקות עד שעונים.
    סגור
  • 10.
    ידיעה מרעישה: הכללית זידרגה את בית חולים העמק (ל"ת)
    מדע בדיוני 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    בית שמש
    מואיז 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן החשבון המושלם של הלקוחות ככה בניינים עומדים
    סגור
  • 8.
    חחחחחחח
    יהודה 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועכשו אנחנו תושבי הצפון נחכה לתור לרופא יועץ רק 4 חודשים ולא חצי שנה?????
    סגור
  • 7.
    למה במודיעין-מכבים-רעות??
    מלקקים לאנשי צבא?? 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פותחים בית חולים לאנשי צבא?? ללקק להם כדי שיעזבו את מכבי?? תפתחו בית חולים באזור המרכז שיש בו 2 מליון איש! תל השומר כבר מתפוצץ! איכילוב ובלינסון מתפוצצים!
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    קופת חולים כללית
    אסתר 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שזה לא יהיה בצפון. הציבור שם מחכה המון זמן לכל בדיקה. תורים ארוכים. חבל מאוד מודיעין נמצאת במרכז בין ירושלים לתל.אביב וקרובנ לכל מרכז רפואי שם לדעתי היה צריך להיות ב קרית שמונה.
    סגור
  • 5.
    כללית
    ציפו 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור חסר בתי חולים בתל אביב מסכנים ומה עם הצפון והדרום? ממש מכעיס
    סגור
  • 4.
    תעברו קופה
    אני 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כללית פותחת בתי חולים ויש זלזול בחולים חלאס
    סגור
  • ל-4 שיבחרו בני אדם ולא חיות נקמניות , לפתר לאלתר
    ס.מ. 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואני ממש לא מתכוון לעבור קופה !
    סגור
  • 3.
    תבחרו מנהל/ת לא נקמנים כדוגמת "כללית" בקריות..... (ל"ת)
    המבין יבין 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד תמשיכו להזניח את תושבי הדרום והצפון.
    דוד 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כאילו חסרים מרכזי בריאות במרכז..
    סגור
  • 1.
    על נקרשים
    המאוכזבת 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שירותי בריאות כללית שלא מסוגלת או מעוניינת להעניק שירות ראוי וסביר בפתח תקווה, בבני ברק ואני שומעת גם בקריות, אנחנו מקבלים ממנה שירות של עולם שלישי לפחות במבנים וציוד מיושנים, עם מחסור כרוני הרופאים שממולא חלקית ברופאים שמתחלפים חדשות להקרין, מחסור חמור האחיות שמאלנים חולים וקשישים לנדוד במוניות לבצע בדיקות ובתי מרקחת שסגורים יום ויותר כי אין רוקחים שלא נדבר על מחסור בתרופות ואז מתוך בטחון שהצעירים מראש לא יגיעו קשישים וחולים לא יהתשו אותם ותעסקו בעיותיהם מקסימום יקטרו והתלוננן, בלאו הכי שרות לקוחות ןתלונות הציבור לא פעילים כמו גם הרבה פונקציות US, סיטי ו-MRI, מחייבים יציאה למשוט בארץ,העיקר הרושם והתעללות באנשים בעיקר הקשישים. שירותי בריאות מחליטים וגרועים ביותר.
    סגור
  • בתור אחת שעבדה בכללית
    מישהי 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנאי ההעסקה שלהם כל כך ירודים שכל הזמן יש מחסור בעובדים וחוסר מקצועיות... אני מאוד אוהבת לעזור לאנשים אבל התנאים שם היו פשוט בלתי נסבלים וגרמו לי לברוח אחרי שנה.
    סגור