השוק

קבוצת ריאליטי במהלך בומבסטי: גייסה 1.7 מיליארד שקל

קבוצת ריאליטי גייסה 1.7 מיליארד שקל לקרן החמישית שלה. משקיעי העוגן בקרן החדשה כוללים את מגדל, כלל ביטוח, מיטב דש, הראל השקעות, עמיתים קרנות פנסיה וקרנות המורים. ריאליטי ביצעה סגירה ראשונה בזמן שיא וצופה להשלים בזמן הקרוב את יעד הגיוס של 2 מיליארד שקל
מערכת ice | 
מייסדי קרן ריאליטי: מיקי ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן (צילום טל גבעוני)
​הבעת אמון של המוסדיים: מספר חודשים בלבד לאחר שהודיעה על כוונתה להתחיל לגייס, קבוצת ריאליטי הודיעה היום (ב') על סגירה מוצלחת בשלב הראשון של הגיוס לקרן השבחת הנדל"ן החמישית שלה, במהלכו גייסה כ-1.7 מיליארד שקל מגופים מוסדיים מובילים לרבות חברות ביטוח, בתי השקעות, קרנות פנסיה, אוניברסיטאות ועוד, כאשר משקיעי העוגן בקרן החדשה כוללים את מגדל ביטוח, כלל ביטוח, מיטב דש, הראל ביטוח והשקעות, עמיתים קרנות פנסיה וקרנות ההשתלמות למורים.
ריאליטי צפויה להשלים את יעד הגיוס בקרוב, בעיקר ממשקיעים פרטיים וגופי השקעה נוספים, כך שסך הגיוס צפוי להיות בסך כ-2 מיליארד שקל.
לדברי אוהד רוזן, שותף מייסד קבוצת ריאליטי "הקרן החמישית הוקמה בעיתוי אידאלי לניצול ההזדמנויות שנוצרו, וייווצרו, בעקבות מצב השווקים הנוכחי. השינוי המהיר בשוק ובפרט בשוק הנדל"ן מאפשר לנו להעצים את הנזילות ואת היתרון היחסי של הקרן ולפעול באופן בו אנו צופים שישיא תשואה עודפת למשקיעים. הקרן מתמחה באיתור נכסים או חברות מאתגרים ומובילה אסטרטגיה הממוקדת בהשבחת נדל"ן. אנו פועלים עם מתודולוגיית השקעה שפיתחנו לאורך השנים כדי להביא לפתרונות מול רשויות התכנון השונות והרשויות המקומיות ובסופו של תהליך אנו משביחים את הנכסים באופן שיטיב עם האוכלוסייה באזור, הרשות המקומית וכל בעלי האינטרס הקשורים לנס. במיוחד בתקופה זו בה השווקים סוערים, אנחנו גאים על הבעת האמון לה אנו זוכים מהגופים המוסדיים המובילים בישראל ומכל משקיעי הקרן הנאמנים, כפי שבא לידי ביטוי גם בסבב הגיוס הנוכחי".
בין האקזיטים הבולטים שביצעה הקרן בשנתיים האחרונות נמנים מתחם אופיס באזור בו מכרה 50% מהפרויקט לפי שווי של 245 מיליון שקל למתחם, מתחם התחיה בתל אביב בו מכרה הקרן 50% מהפרויקט לפי שווי של 375 מיליון שקל, בית מרס ומתחם דיסקונט בדרום תל אביב שנמכרו תמורת 685 מיליון שקל, מרכז הקליטה לב מבשרת במבשרת ציון מכרה ריאליטי את חלקה (62%) לפי שווי של 405 מיליון שקל וכן פרויקט תאומי הגלים בהרצליה פיתוח בו מכרה הקבוצה 25% לפי שווי של כ-260 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה