השוק

וודאפון קורסת: תפטר 11,000 עובדים מסביב לעולם

הקיצוצים במשרות, המסתכמים בכ-12% מכוח העבודה העולמי של החברה המונה 90,000, מסמנים את המהלך הגדול הראשון של מנכ"לית הקבוצה החדשה, מרגריטה דלה ואלה
מערכת ice | 
פיטורים בהייטק (צילום shutterstock)
ספקית תקשורת הענקית וודאפון (Vodafone) תפטר 11,000 מעובדיה ברחבי העולם במהלך שלוש השנים הקרובות.
החברה, שמחיר המניה שלה ירד לשפל של שני עשורים, אמרה שהיא צריכה לקצץ בעלויות ולבנות מחדש את עסקיה כדי להתחרות ביריבות ולשפר את החוויה עבור עשרות מיליוני לקוחותיה.

הקיצוצים במשרות, המסתכמים בכ-12% מכוח העבודה העולמי שלה, המונה 90,000, מסמנים את המהלך הגדול הראשון של מנכ"לית הקבוצה החדשה, מרגריטה דלה ואלה.
"היום אני מכריזה על התוכניות שלי עבור וודאפון", אמרה ראש הכספים לשעבר דלה ואלה, שמונתה למנכ"ל בחודש שעבר. "הביצועים שלנו לא היו מספיק טובים. כדי לספק באופן עקבי, וודאפון חייבת להשתנות".
וודאפון, שיש לה כ-18 מיליון לקוחות סלולריים בבריטניה ויותר ממיליון לקוחות בפס רחב, נמצאת בשלבי סיום של מיזוג עם Three כדי ליצור את חברת הסלולר הגדולה ביותר בבריטניה שתתחרה ביריבות.
"העדיפויות שלי הן לקוחות, פשטות וצמיחה", אמרה דלה ואלה. "אנחנו נפשט את הארגון שלנו, נפחית את המורכבות כדי להחזיר את התחרותיות שלנו. אנו נקצה מחדש משאבים כדי לספק את השירות האיכותי שהלקוחות שלנו מצפים לו".
בנובמבר וודאפון חתכה את תחזית הרווח השנתית שלה והכריזה על תוכנית קיצוץ בעלות של מיליארד אירו, כולל קיצוץ משרות, כדי להתמודד עם הוצאות האנרגייה הגואות והאינפלציה.
חודש לאחר מכן, החברה הדיחה את החברה בכיר זה שני עשורים, ניק ריד, לאחר צניחה של 40% בערך השוק במהלך כהונתו בת ארבע השנים כמנכ"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה