השוק

מרשים: זה הארגון שנכנס לרשימת 150 החברות האמינות בישראל

מחקר שוק מקיף של חברת statista העולמית ועיתון גלובס, שבחן את אמון הלקוחות, המשקיעים והעובדים, מציב את עלבד ברשימת 150 החברות האמינות בישראל

מערכת ice |  1
יעקב חן (צילום רמי זרנגר)
חברת עלבד, חברה ישראלית ובין-לאומית לייצור בדים לא ארוגים, מגבונים לחים למותגים פרטיים והספקית הגדולה בארה"ב לייצור טמפונים למותגים פרטיים, גאה להודיע כי נבחרה כאחת מהחברות האמינות ביותר בישראל לשנת 2023 בקטגוריית מוצרי הצריכה, במסגרת סקר שוק מקיף בהובלת חברת המידע הבינלאומית statista, מובילה עולמית בתחום מחקרי וניתוחי שוק ואסטרטגיה של חברות, בשיתוף פעולה עם העיתון הכלכלי גלובס.
עלבד נבחרה גם לרשימת 150 החברות האמינות ביותר בישראל בכל 17 ענפי המשק הישראלי שנבדקו ואשר השיגו את הדירוג הטוב ביותר בכל מדדי האמון. הסקר המקיף, שכלל כ-5,000 חברות ישראליות ביצעה כ-17,000 הערכות, התבסס על גישה מקיפה והוליסטית להערכת אמון באמצעות שלושה ממדים עיקריים: אמון הלקוחות, אמון המשקיעים ואמון העובדים. כמו כן, וכחלק מהליך הבחירה, בוצע תהליך של הקשבה חברתית הכולל מחקר מקיף המבוסס על מה שנאמר על החברות בערוצי מדיה חברתית שונים. התעודות ומגן האמינות הוענקו למנכ"ל עלבד ולהנהלת ועובדי החברה באירוע שהתקיים במפעל החברה, בקיבוץ משואות יצחק.
יעקב חן, מנכ"ל עלבד, מסר: "אנחנו גאים מאוד להיכלל ברשימת החברות האמינות ביותר בישראל לשנת 2023 ורואים בכך הכרה חשובה נוספת במיצובה העסקי הגבוה של עלבד ובהישגי עובדי החברה. אמינות היא עיקרון יסוד בכל אסטרטגיה עסקית והיא שמאפשרת לחברה להתפתח ולצמוח עם לקוחותיה וספקיה הן בתחומי החדשנות והן בקידום הפעילות העסקית. ברמה המשקית, אמינות הינה מקור מרכזי לתעסוקה יציבה, שגשוג כלכלי וחברתי ולהצלחה של חברות ישראליות גלובליות להתמודד בתחרות העולמית".
"העובדה שהבחירה התבססה על אמון הלקוחות, אמון המשקיעים ואמון העובדים מוכיחה כי עלבד יודעת ליישם תפישה זו כדרך חיים בהתנהלותה. בשם עובדי החברה ומנהליה, אני מודה לחברת statista ולעיתון גלובס על קידום המחקר ועל מציאת עלבד ראויה להיכלל ברשימה מכובדת זו המהווה הוקרה להישגי וערכי החברה", הוסיף חן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאווה (ל"ת)
    חן פרולוב 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור